Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Mobil designer hos Nokia eller jobbet sammens med Jan Erik Larsen i autofil og testet masse bilder Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Mobil designer hos Nokia eller jobbet sammens med Jan Erik Larsen i autofil og testet masse bilder Eller Jeremy Clarkson i Top Gear! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg ville gjerne hatt en jobb der jeg kjører varer i fra blandt annet komplett osv.. grunn: da kunne jeg hatt nok penger til en grei leilighet og ADSL også jobber man ikke så lenge (en jeg kjenner jobber i fra klokka 9 om morgenen og er innenfor døra klokka 14.00. også hvis jeg ikke føler for og jobbe og jeg har nok av penger så kunne jeg tatt en lang helg. pluss at jeg hadde jobba som tegner innimellom som en slags hobby og tjent noe penger på det også (pluss masse cs tid) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Litt lyst å bli fotograf jeg Egentlig jeg og, samt at jeg kunne gjerne ha tenkt meg å overta etter Jan Erik Larssen når den tid skulle komme Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sikkerhet. Tror Høyskolen i Asker(?) Har ett kurs. . . Finnes nok ikke noen høyskole i Asker. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sikkerhet. Tror Høyskolen i Asker(?) Har ett kurs. . . Finnes nok ikke noen høyskole i Asker. Er en form for et lite kurssenter der elns tror jeg.. Like ved Maxbo.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 NSO eller hva det nå heter mener du vel? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Produktutvikler med hjernen min som begrensning. (mulig det blir det) Elektronikksiv\ingeniør (mulig det blir det.) Har ett år å bestemme meg på. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Min drømmejobb er NetBSD-utvikler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Min drømmejobb er NetBSD-utvikler Ikke baywatch lifeguard? da kunne du sett på alle som drukner og le av de. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Min drømmejobb er NetBSD-utvikler Ikke baywatch lifeguard? da kunne du sett på alle som drukner og le av de. Haha, ja det hadde vært no Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Drømmejobben er vel adm.dir i et stort og velfungerende IT firma. Men jeg ender nok opp som rådigver/pedagog i en eller annen form Endret 12. august 2004 av Ligaya Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Petter Solbergs engelsk lærer. Bra! Du har fått med deg forskjellen på norsk og engelsk når det gjelder orddeling! Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Engelsklæren til petter solberg da Endret 13. august 2004 av Rodwelt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det var nok "engelsk lærer" -> "engelsklærer", som RLZ var ute etter. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kvalitets inspektør av modellene i Playboy (Hugh Heffner sin jobb ja) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Vet om en som ble spurt om dette når han gikk i barnehagen av de ansatte forran resten av barna i barnehagen. Da svarte han stripper Jeg kunne tenke meg noe innen media Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Betalt moderator på hardware-forumet hadde heller ikke vært å forakte. Betalt poster: enda bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå