Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Madrasstester! Godterismaker! Penge(mis)bruker! Men seriøst, et eller annet med pc-hw. Eller skiinstruktør på heltid, det er litt moro... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 noe med data tipper jeg. jeg har det! proffesjonell spilltester for et stort spillfirma Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Lastebil sjøfør i usa( spesielt route 66). Spise gode hamburgere og sove på sånne snuskete motels. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ny jobb: Nattevakt for et stort selskap (passe på systemet på virus og slikt..) /me liker å sitte oppe om natta. Er det mulig å bli noe sånt av IKT-driftsfag? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Petter Solbergs engelsk lærer. Lykke til! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ny jobb: Nattevakt for et stort selskap (passe på systemet på virus og slikt..) /me liker å sitte oppe om natta. Er det mulig å bli noe sånt av IKT-driftsfag? Ja det lurer jeg også på ! Er det noen spesiell utdanning man må ha for å bekjempe virus osv ? Det hadde vært driiit tøft å jobba med det da ! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er det noen spesiell utdanning man må ha for å bekjempe virus osv ? Det hadde vært driiit tøft å jobba med det da ! sett litt formye på 24???? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skribent for et hardware-magasin Du er jo på god vei, du da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Finne opp ein genial dings, tjene millioner og slappe av resten av livet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Godkjenning av godteri. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er det noen spesiell utdanning man må ha for å bekjempe virus osv ? Det hadde vært driiit tøft å jobba med det da ! sett litt formye på 24???? Datavirus, sikkerhet.. Er et spesielt ord for det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Regissør med milliard budsjett! Hadde laget en sci-fi film, ala 2001, med Anthony Hopkins, Kevin Spacey, John Travolta, Robert De Niro, Jack Nicholsen og Ed Norton, med Tarentino som assistent. Eller kanskje enehersker over alt i universet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Godkjenning av godteri. Har sett en som er modell og godteritester. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har lyst å jobbe med musikk.. hmm.. produsent/artist/innhaver av plateselskap/ha min egen platesjappe Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ubestridt politisk og åndelig leder for alt liv som eksisterer i dette universet. Ahh, selvfølgelig. På livstid. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kunne tenkt meg å være en apache pilot (helikopter) eller en jagerpilot ja. Mest apachepilot da. Ellers liker jeg nattjobben min nå jeg. Sitte å passe på folk og kaste ut de som ikke oppfører seg (som i dag). Ellers surfe og se tv. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ellers liker jeg nattjobben min nå jeg. Sitte å passe på folk og kaste ut de som ikke oppfører seg (som i dag). Ellers surfe og se tv. Det samme går jobben min ut på også. Kanskje vi er kollegaer? (Dress og skuddsikker vest?) Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Proff gitarist eller flyger Men blir nok elektrikker ja Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ja det lurer jeg også på ! Er det noen spesiell utdanning man må ha for å bekjempe virus osv ? Det hadde vært driiit tøft å jobba med det da ! Sikkerhet. Tror Høyskolen i Asker(?) Har ett kurs. . . Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Asker? Det er 10min herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå