Luthion Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hvor mange av dette slaget finnes det? Noen anbefalninger? Det er ikke nødvendig med visning av bilder på den (altså ikke nødvendigvis fargesjerm). Den bør minst ha 20GB lagringsplass... Vet om iRiver H320, men lurte på om det finnes noen andre og gjerne billigere alternativ. EDIT: Jeg mente selvfølgelig overføring av bilder fra digitalt kamera... Endret 10. august 2004 av Luthion Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er som regel fullt mulig å legge bilder på en MP3 spiller Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du mener med kortleser? Archos har to modeller på 20GB med CF. Gmini 120 og Gmini 220. Adaptere til andre minnekort er å få tak i. Ellers finnes jo kortleser som (dyrt) ekstrautstyr til iPod. Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Selvfølgelig mener jeg med kortleser... Takker for tipsene. Har også funnet iRiver H320 (har ikke kortleser, men bruker USB kabel) og InnoPlus, men begge disse er jo ganske dyre... Liker spessielt Phototainer, men har ikke funnet noen norsk nettbutikk som selger den... Noen tips her (utenlandske nettbutikker går også greit...)? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har også funnet iRiver H320 (har ikke kortleser, men bruker USB kabel) og InnoPlus Derfor jeg spurte... Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Qwert: Skjønner Har lest litt om Gmini 220 nå og lurer på om noen har prøved lydkvaliteten på den. Den skal vistnok være litt dårlig... Endret 11. august 2004 av Luthion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå