Octavian Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hørte av noen folk at den var tragisk. er det noen her som har sett filmen? er den bra? si gjærne hva du \ dere syntes om den. Takk Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Har sett begge orginalen fra 1978 og remaken Remaken var sånn passe bra med mye Underholdning og med litt skumle scener (mest skvette scener) Men en er en helt ålreit film Endret 10. august 2004 av Ninpo Lenke til kommentar
salif Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg synes filmen er helt kurant Som sagt over, så er det noen bra "skvette" scener. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Dawn of the dead er en helt grei film.. Endret 10. august 2004 av geedoo Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har bare sett remaken. Jeg synes at den var helt genial. Men så er jeg glad i slike filmer med noen få folk som må sloss mot en horde av zombier for å overleve. Hvis jeg skal gi den en rating, vil jeg si 9/10. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tragisk var den definitivt ikke. Personlig likte jeg filmen svært bra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nyinnspillingen av Dawn of the Dead er grisekul. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har sett orginalen og remaken. Og jeg synes at remaken var mye bedre egentlig. Begge har bra historie men det er noe med remaken som jeg likte bedre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Begge versjonene er MEGET underholdende. Men, som den nostalgikern jeg er så må jeg gi ekstrapoeng til George A. Romero. Lenke til kommentar
Stian F Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Til tross for de elendige effektene i orginalen må jeg si at jeg synes den var best... Mvh Stian F Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Den var faktisk jævlig skummel synes jeg(remaken that is) Jeg pleier ikke å bli redd av filmer, men den var jo rett å slett skremmende. Men så var den jo veldig bra også da, ville gitt den en 5'er (jævlig ekkelt med hun lille jenten i begynnelsen) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Den orginale knuser remaken. Er nesten umulig å slå den orginale. Jeg snakker om Argento sin versjon, med musikk fra den fantastisk gruppen Goblin. Men den nye var ikke helt feil, en av de beste remakene som er laget. Selv om den var helt pointless å lage. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Synes remaken var helt konge! bare å anbefale. Ikke like bra som braindead men det er da litt formye å forvente:P Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Likte den, men ikke sån WOW!!.... Det som var kult, var at det ikke var en typisk Amerikansk slutt.. skal ikke si mer Gir den 4 (remaken altså) Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg likte Dawn of the dead 2004 meget godt. Har ikke sett den fra 78 men. Noen som vet om Day of the dead er noe tess foresten? (håper jeg ikke beveger for langt off topic) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg likte Dawn of the dead 2004 meget godt. Har ikke sett den fra 78 men.Noen som vet om Day of the dead er noe tess foresten? (håper jeg ikke beveger for langt off topic) Kan trykt anbefall Day og the dead. Har den på dvd og den er skikkelig bra, utrolig bra effekter og jeg anbefall å ikke spis noe mat på slutten av filmen uten at jeg sier hva som skjer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Den orginale knuser remaken. Er nesten umulig å slå den orginale. Jeg snakker om Argento sin versjon, med musikk fra den fantastisk gruppen Goblin. Men den nye var ikke helt feil, en av de beste remakene som er laget. Selv om den var helt pointless å lage. Hvis du digger argento-filmer, MÅ du se Suspiria fra 1979. Den som regnes som hans desiderte mesterverk. Goblin har musikken der også. Utrolig lyssetting, skummel musikk med mye ekkel vokal, plot om unge jenter på en ballettskole som egentlig styres av en klan med hekser, og mye "suspense". (derav navnet). Den fås i 2 forskjellige DVD-versjoner, en plain, og en special edition dobbeldvd. med masse dokumentarer og valgfri italiensk tale. Endret 13. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den orginale knuser remaken. Er nesten umulig å slå den orginale. Jeg snakker om Argento sin versjon, med musikk fra den fantastisk gruppen Goblin. Men den nye var ikke helt feil, en av de beste remakene som er laget. Selv om den var helt pointless å lage. Hvis du digger argento-filmer, MÅ du se Suspiria fra 1979. Den som regnes som hans desiderte mesterverk. Goblin har musikken der også. Utrolig lyssetting, skummel musikk med mye ekkel vokal, plot om unge jenter på en ballettskole som egentlig styres av en klan med hekser, og mye "suspense". (derav navnet). Den fås i 2 forskjellige DVD-versjoner, en plain, og en special edition dobbeldvd. med masse dokumentarer og valgfri italiensk tale. Limited Edition du tenker på? isåfall er det 3 discer, ikke 2. Den 3 discen er soundtracket. Jeg synes dawn of the dead fra 78 er bedre, men for all del, remaken var helt ok. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 liker både orginal og remake... men den orginale er vel kulest, likte ikke helt at zombiene sprang i remake'en, selv om d ble litt ekstra nerve. Den kuleste scena må jo ha vært da våpenhandleren skulle skrive på arket og d bare var tilgriset med blod når han holdt d opp. Slutten var d litt for mye a-team over, men ellers OK. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Remaken er en mye mer effektiv grøsser en Romero sin, men Romeros er mye bedre når det kommer til karakterer. Og personlig syntes jeg det er mye bedre at zombiene ikke er raske, noe av grøsset i originalen er at samme hvor trege de er, så kommer de uansett, de gir aldri opp, og kan stå å gni mot vinduet i flere måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå