Demolish Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Det sies at windows xp sp2 forventes å være tilgjengelig på norsk i midten av september.... Vel, jeg bruker Windows XP pro, engelsk med norsk språkpakke, installerte nettopp engelsk SP2.. og gjett hva? Alt som var med SP2 (bortsett fra snarveien til IE som ble lagt til i quicklaunch) ser ut til å være på norsk.. Se bilder. Dette vil da si at det er svært lite som er igjen (om noe) for å få SP2 til å være på f.eks norsk, så hvorfor sies det at SP2 i norsk versjon vil slippes i midten av september? http://demolish.nu/winxp_sp2/kontrollpanel.jpg http://demolish.nu/winxp_sp2/security_center.jpg http://demolish.nu/winxp_sp2/ie.jpg Dessuten; Må si meg skuffet over security-centeret. Det oppdaget ikke at NOD32 er installert/er et AV program. Edit: Enda et bilde (rett link denne gangen) Endret 10. august 2004 av Demolish Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flyttes til rett kategori Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Feilpostet.... Endret 10. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dessuten; Må si meg skuffet over security-centeret. Det oppdaget ikke at NOD32 er installert/er et AV program. Nod32 vises ikke der fordi eset ikke har lagt det inn i nod32. men hvis du laster ned den beta versjonen de har på nettsiden sin vil nod vises i sikkerthets senteren;) Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Dessuten; Må si meg skuffet over security-centeret. Det oppdaget ikke at NOD32 er installert/er et AV program. Nod32 vises ikke der fordi eset ikke har lagt det inn i nod32. men hvis du laster ned den beta versjonen de har på nettsiden sin vil nod vises i sikkerthets senteren;) Ok. Der ser vi hva som skjer når en mangler kunskap om åssen en ting fungerer Takker for svaret Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 fikk faktisk lyst til å prøve å installere Eng SP2 på norsk XP selv, men jeg gidder ikke å surre med Norsk XP nå, da jeg ikke en gang vet hvor jeg har de norske Windowsene mine en gang. har bare Engelske Windowser tilgjennelig nå, men det kunne vært morsomt å prøvd. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 fikk faktisk lyst til å prøve å installere Eng SP2 på norsk XP selv, men jeg gidder ikke å surre med Norsk XP nå, da jeg ikke en gang vet hvor jeg har de norske Windowsene mine en gang. har bare Engelske Windowser tilgjennelig nå, men det kunne vært morsomt å prøvd. Det går ikke, får bare feilmelding om at språket ikke stemmer. Fikk lyst til å prøve selv... Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hei...... må jeg ha orginal Windows XP for å legge inn SP2 ? har hørt noe om d men husker ikke helt hva det ble til.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hei...... må jeg ha orginal Windows XP for å legge inn SP2 ? har hørt noe om d men husker ikke helt hva det ble til.. Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hei...... må jeg ha orginal Windows XP for å legge inn SP2 ? har hørt noe om d men husker ikke helt hva det ble til.. Nope, du trenger ikke orginal versjon av XP. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vel, jeg bruker Windows XP pro, engelsk med norsk språkpakke Denne norske språkpakken du snakker om, hva er det? (og har du en url til download?) Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 norske språkpakken koster sikkert penger kan jeg tenke meg. du kan da vel ikke tenke deg at faktisk MS legger ut en språkpakke for Windows gratis? når de ikke en gang legger norsk språkpakke for Office gratis. Lenke til kommentar
trizone Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Etter motstridende meldinger må jeg bare spørre selv. Jeg har som så mange andre en cracket versjon av XP, vil jeg da kunne installere SP2 (og evt. SP1)? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 når sp1 norsk kommer vil jeg formatere hoved maskinen min.men alle andre maskiner dropper jeg det . men det jeg lurer på er om en først må laste sp1 og deretrter sp2? eller er det som jeg tror at en færsk xp install, er det bare å laste sp2.tar den alt da,eller må jeg også kjøre alle kritiske updates? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 eller er det som jeg tror at en færsk xp install, er det bare å laste sp2.tar den alt da,eller må jeg også kjøre alle kritiske updates? det er bare å instalere sp2, den vil da instalere alle updates du trenger (inkludert sp1) Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 norske språkpakken koster sikkert penger kan jeg tenke meg. du kan da vel ikke tenke deg at faktisk MS legger ut en språkpakke for Windows gratis? når de ikke en gang legger norsk språkpakke for Office gratis. Norsk SP2 kommer en gang i september. (16. står det noen steder) Og hvorfor skulle denne koste penger? @trizone: det funker. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 norske språkpakken koster sikkert penger kan jeg tenke meg. du kan da vel ikke tenke deg at faktisk MS legger ut en språkpakke for Windows gratis? når de ikke en gang legger norsk språkpakke for Office gratis. Norsk SP2 kommer en gang i september. (16. står det noen steder) Og hvorfor skulle denne koste penger? @trizone: det funker. han mener ikke den norske sp2 men språkpakken til win XP Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 norske språkpakken koster sikkert penger kan jeg tenke meg. du kan da vel ikke tenke deg at faktisk MS legger ut en språkpakke for Windows gratis? når de ikke en gang legger norsk språkpakke for Office gratis. Norsk SP2 kommer en gang i september. (16. står det noen steder) Og hvorfor skulle denne koste penger? @trizone: det funker. han mener ikke den norske sp2 men språkpakken til win XP Ups. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 så.. hva er denne språkpakken? har alltid brukt engelsk winxp, hvordan funker den? hva koster den , hvor kan den skaffes etc. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 språkpakken funker vel sånn at du installerer pakken så får du sikkert noe valg om hvilke språk du vil ha Windowsen din på? selv liker jeg best Engelsk Windows jeg da. har brukt bare engelske os siden før påsken i år. men, men. hvor du skaffer den har jeg ikke peiling på. heller ikke hvor mye den koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå