Gå til innhold

Nybygget pc hakker i spill og restarter

Anbefalte innlegg

Hai

Har nettopp kjøpt ny pc som er satt sammen sjøl. Hadde problemer med hele installasjonen av w2000 som nevnt i denne tråden:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=279861

Fikk ihvertfall windows i gang til slutt. Problemet er at jeg har en sterk mistanke om at det er noe galt.. For det første så har jeg problemer med de fleste spillene jeg har prøvd..(Doom3, vice city og C&C generals feks). Doom3 går ganske hakkete, vice city går også veldig hakkete og C&C generals funker i noen sekunder før det klikker... Det er også andre ting, pcen restarter iblant. Ikke ofte men av og til. Sammen med alt jeg opplevde under installering av W2000 har jeg en følelse av at alt ikke er som det skal. En kompis av meg som er dataingeniør, mente det kanskje kunne være noe galt med hovedkortet, og at jeg burde ringe komplett der jeg kjøpte alt samma.

Skjønner at det kanskje kan være vanskelig å finne ut av dette men håper kanskje noen kan kjenne igjen noe de har vært borte i før..

specs:

AMD Athlon XP3000+ 2.167 GHz

Abit NF7-S2 socket A S-ATA hovedkort

2 stk. TwinMos PC3200 DDR-DIMM 512mb

Maxtor DiamondMax Plus 9 160gb S-ATA

Geforce FX5900XT 128mb ddr

Og et Q-tec kabinett som jeg har skjønt ikke er populære blant folk her hehe

De nyeste grafikkdrivere og hovedkort drivere har jeg installert. Kanskje noen vet om noen programmer eller noe som kan sjekke om PC'en har det bra? Hadde satt pris på all hjelp, virkelig hehe :!:

#fikset litt på topicen din slik at den er mer forklarende for problemet dit. #

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...