Nilsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) holder no på med dette: http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&...wheel/index_eng det jeg lurer på er hva som skjer hvis jeg ikke setter inn den motstanden som det står på bildet. noen som har bildet av den slik motstand.. har en psu som jeg kan ta deler fra.. har det noe å si hvilken vei dioden/led'en sitter? Endret 10. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 noen som har bildet av den slik motstand.. har en psu som jeg kan ta deler fra.. Er det den gamle PSU'en min du har tenkt til å ta deler fra? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) noen som har bildet av den slik motstand.. har en psu som jeg kan ta deler fra.. Er det den gamle PSU'en min du har tenkt til å ta deler fra? hva har det med saken å gjøre? Endret 10. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) er det ingen som vet? hadde tenkt å bli ferdig i dag.. Endret 10. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dersom motstanden ikke monteres vil vel dioden gå til h**. For å vite ohm på en motstand må du lese fargekoden. Har ikke noen slik oversikt, men det finnes nok på nettet. En diode kan kun monteres en vei, ja. Det er jo den egentlige fuksjonen til en diode - lede strøm den ene veien og sperre andre veien. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 leita rundt på elfa og googel.. fant ikke no bilder.. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 leita på google? damn, tok meg ett søk første linken jeg trykka på fant jeg fargekodene http://www.proaxis.com/~iguanalabs/resistors.htm der har du hva de forskjellige fargekodene til motstander står for... (siden er på engelsk, håper ikke dette er ett problem?) -mamazboy- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 leita på google? damn, tok meg ett søk første linken jeg trykka på fant jeg fargekodene http://www.proaxis.com/~iguanalabs/resistors.htm der har du hva de forskjellige fargekodene til motstander står for... (siden er på engelsk, håper ikke dette er ett problem?) -mamazboy- takk.. brukte bilde søk jeg Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hehe, np nå har du jo oversikt også neste gang du lurer på hvordan fargekode motstanden du trenger skal ha -mamazboy- Lenke til kommentar
Empty Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har gjort akkurat samme mod, det ser skikkelig bra ut... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 prøver nå på en gammel mus.. blir dette velykka skal min cordless click! pluss få smake.. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har gjort akkurat samme mod, det ser skikkelig bra ut... Har du bilder da? Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du må veta kor masse V(spenning) dioden skal ha, og kor i musa du kan få det, om du har led som tåler 5v så trenger du nok ikkje motstander, men har du led på 2.1 eller 3.8(Eks.) så må du ha diode, og det må du rekne ut, og så finne farge kode til det, det finnes dog ikke alle størrelser, er noe som heter E24(trur eg) som er standard størrelser på motstandere! Håper det hjalp litt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 har ikke peil på speninga i dioden.. kanskje det er en led.. veit ikke.. vil mus bli ødelagt hvir dioed/led går til h* prøver meg litt fram i kveld.. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det eneste som skjer dersom du kopler den feil vei, er at den ikke lyser. Bare å prøve seg fram. Ingen fare. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 oki.. takk.. men kan jeg sende mail til microplex å spørre om det kan sende meg led i en konfulutt? litt billigere porto.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hadde vært tøft å gjort det på min intell 3.0 , men hadde vel fucka den, pluss at jeg ikke har utstyr Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 oki.. takk.. men kan jeg sende mail til microplex å spørre om det kan sende meg led i en konfulutt? Ja, du kan sende mail. Men det er ikke sikkert de gjør det... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har gjort akkurat samme mod, det ser skikkelig bra ut... Har du bilder da? Jeg kan se om jeg får tatt noen i kveld og posta de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå