Thewiz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jo. Hø? Dette tviler jeg på.. Men om dette er sant, er jo Elkjøp teite i hodet. Da er elkjøp teite i hodet da?, jeg har jo bytta et spill der jeg, hadde til å med spillt det.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor startet du denne topicet egentlig, Xanitra? for diskusjonens skyld vil jeg vel tro Lenke til kommentar
duda Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) pc har sine fordeler, konsoll har sine fordeler. noen spill passer bedre til konsoll, andre passer utmerket til pc. så det avhenger av hva en spiller om hva som egentlig er best. jeg spiller for det meste på konsoll, siden jeg syns bilspill og sports spill på pc er noe herk. det passer liksom ikke. altfor mange knapper å holde styr på. og jeg får heller ikke den samme følelsen. andre spill MÅ du bare spille på pc. strategi spill er jo et godt et eksempel, cs, osv osv. lista er nok lang. men i lengden så blir jo pcen veldig dyr i drift. om en skal absolutt ha de nyeste spillene hele tida, pga at en må hele tida kjøpe nytt skjermkort etc til pc. så kanskje handle inn små gadgets. mens med konsoll så blir det bare det ene "engangsbeløpet". en kjøper konsollen, kjøper minnekort, kjøper kontroller. kanskje handler inn ratt og pedal etterhvert om en skal ha det. de neste gangene en da bruker penger blir da når en skal kjøpe nye spill. men det samme må man når man har pc også. selv om de som er her inne og sier at pc er best, så har de nok en konsoll liggenes i huset, versa visa. dessuten så har elkjøp ikke 30 dagers på spill. det samme gjelder for dvder og filmer. har jobbet på elkjøp så jeg vet nok det. eneste gangen en kan bytte spill og dvder på elkjøp er når det er noe feil med varen. edit: la til noe mer Endret 15. september 2004 av duda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå