Gå til innhold

Hurra for Konsoll

Xanitra

Anbefalte innlegg

Hurra for Konsoll fordi:

- De krasjer sjelden.

- Kontrollene er behagelige

- Det er mer behagelig å sitte i sofa foran TV'en en i stol foran PC-skjermen

- Fastsatt hardware gjør at utviklerne kan optimalisere grafikk mer og jobbe på gameplay mer enn hvis man må programere alt for x.antal forskjellige hardware

- Det er større sjanse for særere spill å lykkes kommersielt enn på PC

- Japanske utviklere lager nesten bare konsoll spill, og de lager noen av verdens beste spill

- Konsoller har ikke oppstart som PC'er

- Man kan spille multiplayer på 1 maskin

Og sikkert tusen andre grunner....

YESS!!! Endelig en som har skjønt HVORFOR jeg starta denne topicen! Jippi! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Konsoller har ikke oppstart som PC'er

Jo. Konsoller har en liten sekvens hvor de viser logoen sin.

Jeg har selv PS2 og GameCube, men HURRA FOR PC!

Enda en ting: Mus og tastatur er den beste styre-enheten!

Jeg vet at konsoller har oppstart.... men..... Den er en smule kortere enn PC'en sin.

Og nei.... Mus & Tastatur er ikke best, med mindre man bare spiller FPS, RTS, eller text adventure spill.

Lenke til kommentar
Jeg vet at konsoller har oppstart.... men..... Den er en smule kortere enn PC'en sin.

åh? min pc bruker maks 1min på oppstart...xbox og ps2 bruker ikke akkurat mye kortere tid, om kortere i det hele tatt, har desverre ikke en eneste konsoll,bare pc på hybelen akkurat nå, så får ikke testa,men har jo brukt både xbox og ps1 og 2 maaange ganger(lang setning,ingen skam å sette punktum sa norsklæreren min..).

men konsoll er artig,men pc er bedre, der kan man blant annet være på hw forumet :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja hipphurra for konsoll ja.. ikke akkurat! Er jo så utrolig mye mer muligheter med en pc enn en konsoll! Kan ikke akkurat surfe på nett med den lille cube'en din, eller opdatere spilla. Legge til mods.

Det som er greit med pc'en er jo at man får så mye mer muligheter. Mye mer for penga.

Lenke til kommentar

Holder meg til konsoll. Gidder ikke oppgradere pc'en i all evighet bare for å spille et spill som er like greit å spille på konsoll (de fleste spill er egentlig bedre å spille på konsoll. Foretrekker å sitte litt ifra skjermen (som forøvrig er stoooor :yes: ) i en god sofa eller stol. Ikke noe kontorstol nei :mad: )

Lenke til kommentar
Hehe, må si meg enig i den. Startegispill hører hjemme på PC. Men for eksempel GTA-spillene.. Det er jo mye kulere å sitte en gjeng å spille det på konsoll enn på PC.

Jaa! Det er sant. Men, fps generelt passer ikke for konsoll. Jeg kommer aldri til å teste Half LIfe 2 på xbox engang... Slike spill SKAL spilles med tastatur og mus! :yes:

Lenke til kommentar

Hadde nok selv ropt hurra for konsoller hadde det ikke vært for en gigantisk ulempe:

1. 99,9% av spillene er jo vanvittig kjedelige!!!

(Dessuten kjører jo konsollspill på en mildt sagt slitsom skjermoppløsning, med også påfølgende elendig grafikk :( ).

Ellers enig i at denne tråden var mer en middels bra svada...

Lenke til kommentar
Ja hipphurra for konsoll ja.. ikke akkurat! Er jo så utrolig mye mer muligheter med en pc enn en konsoll! Kan ikke akkurat surfe på nett med den lille cube'en din, eller opdatere spilla. Legge til mods.

Det som er greit med pc'en er jo at man får så mye mer muligheter. Mye mer for penga.

har aldri følt behovet for at konsoll spill trenger oppdateringer.

Musa og tastaturet ødelegger ledda på fingrene (spes musa.)

PC'en må oppgraderes konstant.. nei huffa meg.

PC'en er et fint verktøy, og kan spilles på til nød, men ikke noe mer enn det.

Skal det være kos, er det GTA på STOR skjerm.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...