Gå til innhold

Hurra for Konsoll

Xanitra

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si hvor mye jeg elsker konsoll konseptet.

PC bransjen er det jo ingen som tjener penger på lenger..
Så når jeg kjøper et Gamecube spill for eksempel, vet jeg at Nintento tar alle pengene mine.. fryd og glede. :love:

Edit: 12/08-04

Noen av dere har påpekt at topic kanskje ble noe klumsete fremstilt.
Det jeg mente med det oven var:

Jeg synes det er bra at det ikke er så mye piratkopiering på konsoll, som på PC markedet. :love: Sånn, håper det retter opp noen misforståelser. Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så når jeg kjøper et Gamecube spill for eksempel, vet jeg at Nintento tar alle pengene mine..

I de fleste tilfeller så gjør de ikke det. Utvikleren av spillet tar som regel sin del av kaken.

ja, det vet jeg. Men likevel. Det er en god tanke at pengene går dit de skal. :D

Lenke til kommentar
Ja, om jeg ga pengene mine til en uteligger, gir jeg han penger for å kjøpe seg mat og klær osv. Ikke for å bruke pengene sine for å gjøre livet sitt enda mer kjipt (dop.)

Satt litt på spissen, men poenget står fast som et anker. :D

Det eneste som står fast her må være hjernen din. Maken til meningsløst svada har jeg sjelden lest.

Lenke til kommentar
Ja, om jeg ga pengene mine til en uteligger, gir jeg han penger for å kjøpe seg mat og klær osv. Ikke for å bruke pengene sine for å gjøre livet sitt enda mer kjipt (dop.)

Satt litt på spissen, men poenget står fast som et anker.  :D

Det eneste som står fast her må være hjernen din. Maken til meningsløst svada har jeg sjelden lest.

Å din argumentasjon for dette, er?

________-

Over til noe helt annet..

Hvordan quoter jeg to personer, og svarer til 2 personer på samme post, uten

å poste på 2 forskjellige poster.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Satt litt på spissen, men poenget står fast som et anker.  :D

Å din argumentasjon for dette, er?

At ingen skjønner hva du vil frem til. Det kan virke som du totalt skivebommer på å være ironisk i den opprinnelig postingen din, og så langt alt vel, ingenting annet enn en tulling som er ute for å provosere, men så kommer det noe meningsløst svada om uteliggere som ingen rasjonell resonnering kan klare å forbinde til din opprinnelige post. Ergo konkluderer jeg med at du kanskje er på tunge rusmidler mens du poster, slik at hjernen din ikke fungerer optimalt.

Over til noe helt annet..  Hvordan quoter jeg to personer, og svarer til 2 personer på samme post, uten å poste på 2 forskjellige poster.

Du klipper og limer teksten inn i innlegget ditt.

Lenke til kommentar
At ingen skjønner hva du vil frem til. Det kan virke som du totalt skivebommer på å være ironisk i den opprinnelig postingen din, og så langt alt vel, ingenting annet enn en tulling som er ute for å provosere, men så kommer det noe meningsløst svada om uteliggere som ingen rasjonell resonnering kan klare å forbinde til din opprinnelige post. Ergo konkluderer jeg med at du kanskje er på tunge rusmidler mens du poster, slik at hjernen din ikke fungerer optimalt.

Grei konklusjon :D:D:D

Lenke til kommentar
Du prater jo bare "tåke prat". "Jeg er så glad for å betale masse penger til et selskap. "Hipp Hurra haha jeg liker å betale penger til Nintendo, det er hobbyen min". Tenk å lage topic om noe så fjollete  :mad:

Det er bedre enn å piratkopiere i hvertfall, det er fjollete det.

Over til noe helt annet.. Hvordan quoter jeg to personer, og svarer til 2 personer på samme post, uten å poste på 2 forskjellige poster.

...

ok... eeeh, kan du forklare det om igjen?

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Over til noe helt annet.. Hvordan quoter jeg to personer, og svarer til 2 personer på samme post, uten å poste på 2 forskjellige poster.

...

Du klipper ut teksten du skal sitere.

Trykker på knappen QUOTE

Limer inn teksten.

Trykker på knappen QUOTE en gang til.

Lenke til kommentar

Hurra for Konsoll fordi:

- De krasjer sjelden.

- Kontrollene er behagelige

- Det er mer behagelig å sitte i sofa foran TV'en en i stol foran PC-skjermen

- Fastsatt hardware gjør at utviklerne kan optimalisere grafikk mer og jobbe på gameplay mer enn hvis man må programere alt for x.antal forskjellige hardware

- Det er større sjanse for særere spill å lykkes kommersielt enn på PC

- Japanske utviklere lager nesten bare konsoll spill, og de lager noen av verdens beste spill

- Konsoller har ikke oppstart som PC'er

- Man kan spille multiplayer på 1 maskin

Og sikkert tusen andre grunner....

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet..  Hvordan quoter jeg to personer, og svarer til 2 personer på samme post, uten å poste på 2 forskjellige poster.

...

Trykker på knappen QUOTE

Limer inn teksten.

oki..

OK!!

Takker for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...