SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Når det gjelder mus; gå ned på en datasjappe og test! Eneste måten og finne ut om du liker det eller ikke! Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Har bestemt meg for at jeg skal gå for MX-510 nå... Men jeg er fortsatt usikker på tastatur! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har bestemt meg for at jeg skal gå for MX-510 nå... Men jeg er fortsatt usikker på tastatur! Ja da kan jeg anbefale "Logitech Internet Navigator SE" Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) For all del ikke gå for Logitech Internet Navigator SE.. Har MX510 selv og er kjempefornøyd, men må si meg uenig i at tastaturet er godt... Grunner: 1. Tastene bråker 2. De er harde å tråkke ned 3. Ekstraknappene kan fucke alle spill med lag hvis du trykker feil Prøv heller Microsoft sitt selv om det kanskje ike er verdens peneste.. Vil faktisk tilnerme meg å anbefale Dette jeg prøvde hos en kamerat.. Da sparer du 200! Endret 11. august 2004 av mr_sjur Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 For all del ikke gå for Logitech Internet Navigator SE.. Har MX510 selv og er kjempefornøyd, men må si meg uenig i at tastaturet er godt... Grunner: 1. Tastene bråker 2. De er harde å tråkke ned 3. Ekstraknappene kan fucke alle spill med lag hvis du trykker feil Prøv heller Microsoft sitt selv om det kanskje ike er verdens peneste.. Vil faktisk tilnerme meg å anbefale dette jeg prøvde hos en kamerat.. Da sparer du 200! Nei, de bråker ikke, en kamerat av meg kjøpte nettopp nytt og de var mjuke og lette å trykke på. Angående ekstraknappene, skru nå på F-tastlås da Lenke til kommentar
Theoden Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Har bestemt meg for at jeg skal gå for MX-510 nå... Men jeg er fortsatt usikker på tastatur! Har du prøvd å holde eller spille med begge musene? Er veldig viktig, mus = smak&behag, mulig du finner ut hva mus som passer best til hånden din. Var slik eg fant fram til min kjære intelli 4.0 Viss du aldri spiller fps er det greit med kva som helst mus du måtte like:) Samme med tastatur i grunn... Endret 11. august 2004 av Theoden Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Logitech mx510 og Logitech Navigator SE Har disse selv og er MEGET fornøyd!! kan anbefales på det varmeste.. Musa har et utrolig fint design og er raskere enn MX 500, tastaturet er også veldig bra, den har en fin look, og er god å skrive i, syns jeg selv da. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nei, de bråker ikke, en kamerat av meg kjøpte nettopp nytt og de var mjuke og lette å trykke på. Angående ekstraknappene, skru nå på F-tastlås da Det er sikkert fordi hass tastatur er helt nytt... F-tastelåsen er grei den, men den skrur seg automatisk av noen ganger og da er det utrolig kjedelig å treffe outlook knappen... Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 En kamerat av meg har Internet navigator SE og som mr_sjur sier så f**** alle spill seg hvis man kommer borti dfde ekstra knappene. Det synes jeg er dumt. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nei, de bråker ikke, en kamerat av meg kjøpte nettopp nytt og de var mjuke og lette å trykke på. Angående ekstraknappene, skru nå på F-tastlås da Det er sikkert fordi hass tastatur er helt nytt... F-tastelåsen er grei den, men den skrur seg automatisk av noen ganger og da er det utrolig kjedelig å treffe outlook knappen... Ja jeg sjønner dei, j **** plagsomt det der. Men jeg glemmer aldri å ta på F-tastlåsen uansett. Har dessuten planer om å kjøpe meg nytt tastatur snart. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Ossen skrur man på F-tastelås da? Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Dobbeltpost... beklager Endret 11. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ossen skrur man på F-tastelås da? Trykk på "F-tastlås" på tastaturet... Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jaja jeg har jo tastaturet fortsatt selv, så det er vel egentlig et greit tastatur, men til gaming ville jeg tatt et med meget medgjørlige knapper, og lite ekstraknapper (Altså ikke dette).. KAn jo si at det matcher litt musa hvis du tenker sånn da.. Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 En som sa at MS intelli 4.0 er "teknisk" den beste.. hvor har du dette fra? Do your homework Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 En som sa at MS intelli 4.0 er "teknisk" den beste.. hvor har du dette fra? Do your homework MX510 er teknisk den beste... Men hva har det å si å lenge IntelliMouse 1.1/3.0/4.0 ikke "jerker"? Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 En som sa at MS intelli 4.0 er "teknisk" den beste.. hvor har du dette fra? Do your homework Ja, nå beviste du virkelig at Intelli 4.0 er teknisk best, takk for det flotte svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå