eberland Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jepp - vet jeg er to uker på etterskudd... Men ikke lett å få med seg alle seriene i disse lyse sommertider. Uansett - Jeg gikk selvfølgelig glipp av SISTE episoden av Smallville Noen som vet hvilke sessong TVN har sendt nå sist? Evt om det kommer/er laget flere? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det kommer nye episoder av Smallville i januar/februar 2005 Det fant jeg på TVN sine sider. Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Sesongen de sendte nå sist var sesong tre. Sesong fire er under innspilling. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) såm tvNorge får de helt nyeste sesongene? sikker på at ikke sesong 4 sendes i USA da? Edit: Usa begynner å sende sesong 4 i September Endret 12. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 De fleste 'populære' seriene har pause fra tidlig vår til tidlig høst. Smallville S3 kommer vel snart på dvd svjv, S1 og S2 er allerede ute. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Oj da. Trudde det var sånn Smallville sluttet jeg. Jaja får bare vente til neste sesong da. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Oj da. Trudde det var sånn Smallville sluttet jeg. Jaja får bare vente til neste sesong da. det var i slutten av september det kom i USA :D:D:D skal begynne laste ned da Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Oj da. Trudde det var sånn Smallville sluttet jeg. Jaja får bare vente til neste sesong da. det var i slutten av september det kom i USA :D:D:D skal begynne laste ned da jeje... 22 september:D, så da tipper jeg at det blir en koselig kveld den 23 foran tv'n:D Tv-ut ruler... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Oj da. Trudde det var sånn Smallville sluttet jeg. Jaja får bare vente til neste sesong da. det var i slutten av september det kom i USA :D:D:D skal begynne laste ned da jeje... 22 september:D, så da tipper jeg at det blir en koselig kveld den 23 foran tv'n:D Tv-ut ruler... hehe me to Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Woho! Dette blir bra. Det blir utrolig spennende å se hva som kommer til å skje i denne sesongen, men (uheldigvis) har jeg på følelsen av at den ikke blir like bra som de foregående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå