Gå til innhold

smart sms greie

edahl

Anbefalte innlegg

Jeg vil tørre å påstå at denne typen markedsføring er enda verre en telefonsalg, og teleforselgere er AVSKUM.

Ja...og de kan heller ikke unnskylde seg med at det er jobben deres for i mange situasjoner går det veldig på hvordan personen ter seg. familien min ble offer for et skrekk-eksempel av en telefonselger for ikke mange dagene siden, så jeg er ihvertfall drittlei alle som er i det yrket.

Les Pondus, mange gode tips der! Eller som jeg hørte faren til en kompis gjøre etter å ha blitt forstyrra i middagen eller en fotballkamp: Han sto opp midt på natta, ringte salgs- eller markedssjefen og sa "nei takk, jeg ønsker ikke produktene deres". Siden hørte han ikke noe mer fra den kanten...

Men tilbake til saken. Hvis jeg har forstått det riktig, får man en krone for hver reklame, evt mer om man er høyere opp? Spørs om det ikke blir som JoachimR skriver, at den krona blir halvert etterhvert. Og dersom man faktisk går med på dette og tjener litt, hvordan blir det da i forhold til skattemyndighetene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Q: Er dette pyramidespill?

A: Nei,######.no er ikke pyramidespill. Alle kan her velge hvor mange de selv vil fortelle om ######.no videre til, og er ikke låst til for eksempel hvilket nivå man må legge en ny person på. I tillegg er det fullt mulig å melde seg inn uten å bli tipset av noen andre.

Les her. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...