Janivars Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg heter gjestang til etternavn og det er jææævla bra skal jeg si dere... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ville hatt Vai som etternavn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ville hatt Vai som etternavn. FANBOY FANBOY. *terge* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ville hatt Vai som etternavn. da er det kulere med Satriani men Page er fortsatt tøffest Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvis jeg skulle endre et navn, ville jeg endra fornavnet mitt til "Selveste" og tatt "Bjørn" som mellomnavn. Ergo, Selveste Bjørn Moen. Hvis jeg måtte ha skiftet etternavn, ville jeg skifta til Hetfield. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Noe helt sykt. F.eks. noe sånn Pratchett eller Adams finner på. Eller så ville jeg hatt et norrønt navn (helst fullt). Eller et gammelt, gresk navn. Eller et øst-afrikansk navn. Noe mindre normalt i hvert fall. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ville hatt Vai som etternavn. da er det kulere med Satriani Pøh, Vai er desidert bedre enn Satriani. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vai er definitivt bedre enn Satriani tekninsk, men eg foretrekker musikken til Satriani. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vai er definitivt bedre enn Satriani tekninsk, men eg foretrekker musikken til Satriani. Vel, man skal jo ikke sette seg opp i mot slekta, så jeg skal være enig med deg, Satrucci. Det blir ikke stort mer himmelsk enn Joe Satriani - Midnight Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg heter nå Karlsen til etternavn. Men på morssiden min heter alle Laumb (B'en er stum. ). Og siden dette er et freda navn, og bare vår familie kan føre det videre. Skal jeg faktisk bytte til dette... Det er freda fordi farfaren til mamma var storbonde i Nannestad. morfaren min nå eier tilsammen 65% av skogen i Nannestad. Derfor er dette ett veldig sterkt navn som nesten ingen har lov til å hete.. Edit "skogen i" Endret 11. august 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vil hete Thea Hansen. Tenk så norsk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vil hete Thea Hansen. Tenk så norsk Bare vent noen år og bytt du Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vai er definitivt bedre enn Satriani tekninsk, men eg foretrekker musikken til Satriani. Agreed. men nuff OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå