Zachry Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hei. Jeg trenger hjelp til valg av ny printer. Den må ha god utskriftskvalitet, være rask til å skrive ut og ikke koste mer enn 4000. (kan strekke meg litt lenger hvis nødvendig) Skriveren kommer til å bli brukt til å skrive ut bilder fra kamera og vanlig hjemmearbeid. Noen her som vet om en skriver som passer mine behov? Takker for alle svar! Edit: Har sett litt på HP PSC 2510, noen som har erfaring med den? Endret 10. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva med en fargelaser? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300140&cks=PRL Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hva med en fargelaser? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300140&cks=PRL Er den noe bra da? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det kan jeg ikke svare på....men Samsung har jo i de senere år levert mye kvalitetsprodukter til lav pris. Du får søke på google og se om du finner noen tester av denne skriveren. Grunnen til at jeg linket til den er fordi det er den rimeligste fargelaseren. Fargelasere har falt utrolig mye i pris i det siste, og kan kanskje være en bedre investering enn å kjøpe blekkskrivere (raskere, mindre driftskostnader) Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Men er det like bra utskriftskvalitet på "fargelaserskriver'ne" som på fotoskrivere da? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tror nok en fotoskriver vil gi litt bedre kvalitet på bilder. De har som regel mulighet til å skrive flere dots per inch (DPI). Men dersom man sammenligner DPI direkte vil en laser med samme DPI som en blekkskriver ha bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hva med HP Color Laserjet 2550L eller HP deskjet 5850 da? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Etter mine erfraringer leverer HP gode skrivere, med liten feilprosent. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Etter mine erfraringer leverer HP gode skrivere, med liten feilprosent. Ok... Takker for svar alfern. Men er det ingen andrfe enn alfern som har noe å si da? Endret 10. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er mye å velge i når det gjelder skivere med de kriteriene du nevner. Siden du ønsker å printe ut foto, glem laser og glem HP, se på Canon eller Epson, sjekk priser på spesialpapir og farge- patroner og hvor mange sider disse takler før du må bytte. Kjøp en skriver med separate blekkpatroner for hver farge, dette er det mest økonomiske. Epson Stylus Photo R800 vil jeg anbefale. Her kan du lese litt selv: http://www.dinside.no/php/art.php?id=4702 Lenke til kommentar
andreash Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg bruker Canon sin 990i og er kjempefornøyd med den. Har hatt Epson 895 og 925 før. Men er mer fornøyd med 990i. Den koster 3499 på Foto & Video i Oslo. Det som jeg synes Canon sin var bedre med var blant annet hastighet. bruker 37 sekunder på A4 foto. Dessuten så brukte Epson sin mer blekk. Anbefales av meg den Canon 990i uten tvil. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Takker for svar folkens! Så HP er ikke noe å satse på? Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Hva med Epson Stylus Photo R800 eller Canon Bubble Jet i9950 da? Er de noe bra? Endret 11. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå