Jabbala Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei. Vurderer å kjøpe dette skjermkortet. Hvis jeg kjøper det vil jeg softmodde det til et pro kort. Er det 100% sjangse for at dette går? Hvis det ikke går er det jo et bomkjøp og da har jeg brukt 1300,- på noe jeg ikke har bruk for... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 For det første du har Animert avatar som ikke er låv. Det vil neppe være 100% kjans men kankje 65% kjans... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har hørt at det er 50-50 sjanse for at det går. Noen kort klarer det, andre får artifacts når de 4 resterende pipelines'ene blir låst opp. Det spørs også om du får 128 eller 256 bit versjonen. Det ser du ved at rambrikkene er i L form på 256bit versjonen mens de står på rad på 128bit versjonen. Men kortet er uansett et greit kjøp for den prisen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvorfor opprette enda en tråd.. når du allerede har spurt om dette i en annen tråd?Det finnes *flere* tråder om dette allerede... og dersom du leter litt rundt på nettet vil du finne at det er sånn ca. 50/50 sjanse for at du får ett "fullgodt" Pro/XT-kort av ett billig 9800SE-kort. Du må rett og slett ta sjansen... og ha råd til å svi av 1300.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå