Gå til innhold

Kabinett vifte!!

Anbefalte innlegg

hallo, jeg skal kjøpe meg nytt kabinett,cpu,hk og alt sammen nytt...Jeg skal kjøpe et midi chieftech kabinet..Må jeg kjøpe en kabinett vifte til den??Hvor mange bør jeg kjøpe og har noen noen gode forslag?? Jeg skal kjøpe tingene på http://www.flexi-data.no og visst dere kunne gi meg en direkte link hadde det vært veldig fint!!!!!

Mvh Jens Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-29 18:05, Frutos skrev:

hallo, jeg skal kjøpe meg nytt kabinett,cpu,hk og alt sammen nytt...Jeg skal kjøpe et midi chieftech kabinet..Må jeg kjøpe en kabinett vifte til den??Hvor mange bør jeg kjøpe og har noen noen gode forslag?? Jeg skal kjøpe tingene på
og visst dere kunne gi meg en direkte link hadde det vært veldig fint!!!!!

Mvh Jens Petter

Kabinett-vifter ja.... hos meg ble det etterhvert behov for mange kabinettvifter.

Hvis du skal kjøpe bigtower, vil jeg anbefale 4 stillegående kabinett-vifter (19-20dB). 2 stk til å blåse inn og 2 til å blåse ut.

Kabinettvifter hjelper enormt med å få ned CPU-tempen.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Hvor mange vifer bør jeg ha i mitt støydempede servertower, når jeg har en 120mm vifte, hvilke bør jeg evnt. ha i tillegg?

Har en Papst vifte, 45m³/time, 19 dB(A) på cpu og en Papst vifte, 94m³/time, 26 dB(A) ( den er 120mm)

mvh Christian

[ Denne Melding var redigert av: chma på 2002-04-29 18:29 ]

Lenke til kommentar

Midi Chieftec... 80mm vifter. Jeg har et likt kabinett. Kjører XP 1800+ i det på et EPoX 8KHA+.

Har to vifter, uten overklokking.

1 kabinettvifte for å kompansere mot et til tider småvarmt rom

1 kabinettvifte for å kompansere mot sommeren.

Selvsagt med styring så de ikke går samtidig. Begge viftene er ball bearing Cooler Master vifter. Greie nok. Flytter mye luft.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha en Intel NW 1,8 boxed... Jeg kommer til å overklokke den til 2,4..Jeg kommer også til å overklokke grafikk kort..

Bør jeg kjøpe 2 vifter da?? Kan noen gi meg en link til hvilken jeg bør kjøpe!!?? Husk at jeg skal kjøpe på flexi-data.no

Mvh Jens PEtter

Lenke til kommentar

Quote:

Frutos skrev (2002-04-29 20:44):

Jeg skal ha en Intel NW 1,8 boxed... Jeg kommer til å overklokke den til 2,4..Jeg kommer også til å overklokke grafikk kort..

Bør jeg kjøpe 2 vifter da?? Kan noen gi meg en link til hvilken jeg bør kjøpe!!?? Husk at jeg skal kjøpe på flexi-data.no

Mvh Jens PEtter

Kjøåer du en slik http://www.dinside.no/page/artf/28327.shtml holder det rikelig med en :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...