Stegpolen Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Har problemer med å installerererere en HP 9100+ brenner på windows 2000, får beskjed at driveren ikke funker. Noen som kjenner til problemet? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Får inderlig håpe at du ikke har vært så dum: Er det en Win-2000 driver? :smile: Hvis det er det og du ikke får fikset det, så er det jo bare å ta en telefon til HP. Noen andre som leste "Under lupen" i PCWorld denne måneden?`HP var ikke akkurat gode til å levere drivere til gamle skrivere?! Får inderlig håpe at det ikke er en veldig gammel driver, kanskje du må bestille dem fra england... :sad: Lenke til kommentar
Stegpolen Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Ja den bruker en Win 2000 driver, som ifølge HP er kompatibel med 9100 gutten. Ikke søren bamsen om den vil funke. Probbet er da at jeg ikke har en eneste CD spiller i maskina. :sad: Fåkke engang brent. :sad: :sad: Den funka helt fint med NT 4.0 og nå dette. Grine grine....... :sad: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Se etter enda nyere drivere på HP's hjemmesider. Kanskje det var noe feil med den, og så har de rettet det opp? Hjalp det ikke, ring HP. :smile: Lenke til kommentar
Stegpolen Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Har sjekket med HP og sendt stuff på support og hele sulamitten, og gått igjennom en haug med kan kan ikke være's, uten resultat. Fy å fytti. :sad: Fy å fytti. :sad: Ikke har de noen bedre drivere heller, bare en bunch med software som ikke hjelper på det ekle gule utropstegnet i dm behandlingen. Fy å fytti. :sad: Men takk for hjelp likevel. :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hp er dumme, men ikke så dumme... :smile: :sad: De leger ikke ut drivere som ikke virker?! Hvis du prøver "format c:" og innstalerer windows på nytt så virker det sikkert. Det kommer til å virke spesielt bra hvis du innstalerer XP, men da må du ha nye drivere... Lenke til kommentar
Stegpolen Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Nammen XP har jeg ikke, bare en oppgraderingsversjon, men den var engelsk og så er dette norsk og så harke jeg cd spiller heller slik at jeg ikke kan installerererere noe nytt opsys. Fy å fytti for en heldiggris jeg ikke er. :sad: Litt dumt det. Jeg tar like godt steget til Polen. :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 18:22, Stegpolen skrev:Nammen XP har jeg ikke, bare en oppgraderingsversjon, men den var engelsk og så er dette norsk og så harke jeg cd spiller heller slik at jeg ikke kan installerererere noe nytt opsys. Fy å fytti for en heldiggris jeg ikke er. :sad: Litt dumt det.Jeg tar like godt steget til Polen. :smile: Du kan da ikke flytte til Polen og bli uteligger fordi du ikke har brenner!? Mitt råd: bli heller hjemme, uten brenner! :smile: Lenke til kommentar
Stegpolen Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Men da kan jeg jo ikke brenne CD'en som jeg trenger for å kunne flytte dit. Du skjønner jeg skal flytte til Polen, men får ikke med meg PC'en. Det er litt dumt også, fy å fytte. :sad: Du kan se her selv at gutta ikke har noen bedre driver for denne brenneren enn den som følger med Win 2000: http://www.hp.com/cposupport/information_s...c/lpg40837.html Fy å fytti. :sad: Men jeg blir ikke uteligger likevel der. :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Litt off topic. Digger du å si "fy å fytti" :smile: Bare lurte litt jeg.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Cd brenneren fungerer vel som vanlig cd spiller da ? eller så er det noe meeeeeeeeeeeget rart.. siden win ikke trenger spesielle drivere til å bruke en cd rom. du trenger egentli bare ett brenne program til å brenne en cd... har samme brenner selv.. bruke både win 2k og xp, legger bare inn nero så er det fix ferdig til å brenne Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Cd brenneren fungerer vel som vanlig cd spiller da ? eller så er det noe meeeeeeeeeeeget rart.. siden win ikke trenger spesielle drivere til å bruke en cd rom. du trenger egentli bare ett brenne program til å brenne en cd... har samme brenner selv.. bruke både win 2k og xp, legger bare inn nero så er det fix ferdig til å brenne Lenke til kommentar
Stegpolen Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Yo morpheus yo!! Ja hallo? Jeg kan inn legge 170 CD brenner program uten at jeg får brent en dritt. Det hjelper ikke så lenge brenneren ikke blir gjenkjent i opsysen! Det er DET som er probben yo. Men takker for innspill. :smile: Fant likevel ut av det til slutt, probbet var noen registry keys som måtte settes for cd brenneren. Ikke dumt det. Nå har jeg brent inni så for jævlig mye, det er herlig. Kommer nok til å brenne ned hele kontoret, hvis ikke jeg slutter snart, å fytti fy!! :sad: Så jeg flytter ikke til Polen. Jeg blir her. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå