Nicklas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei ! Lurte bare på om hva dere syns om min nye hjemmeside ... http://www.cpp.no/lotheladus/hjemmeside.jpg Har tatt veldig mye fra en tutorial egentlig men ... Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er litt uforklarelig for meg hvorfor du har brukt den vankelig leste teksten på menyen. Fargene er kanskjer også litt "skrikende". Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hadde STORE problemer med å lese overskriften. "Geekzone" Originalt.. Blir mye skyggeeffekter som ikke passer inn, + noen bugs på noen steder i skyggen. Og hvorfor du skal ha copyright-notis SÅ synlig og på siden skjønner jeg ikke. ÆÆ! Du har den støgge fonten i menyen også! Få bort! Likte heller ikke de hornene eller hva det skal være for noe på hver side av headeren. Når du først lager en skisse - lag en skikkelig en! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Bytt ut fonten i meny/header.. Mulig det er kvaliteten på bildet, men det hakker litt i kantene..? Ikke bruk antialiased tekst der brødteksten skal være. Det vil ikke funke på websiden, om man da ikke bruker noen annen teknikk (flash f.x).. Er det mulig å få se fisken i en litt bedre kvalitet..? Vanskelig å se overganger osv slik det er nå.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Likte egentlig siden godt, men det første jeg så var også det første jeg ikke likte: tekstfargen. Syns svart var for sterkt, prøv heller med en gråfarge. Syns også teksten i høyre kolonne virka litt malplassert. Siden det er en fisk, har det vel ikke noe å si, men her er litt småpirk: -den grønne linja som deler innholdsdelen i to, går for langt ned -en del hvite prikker der det hvite går over i grønt øverst i header -"menylinja" er kortere enn boksen under Men som sagt, det er bra arbeid. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Oki, takk for mange svar ! Men skjønner ikke hvorfor den boksen er så hakkete Marvil: Du kan godt få den photoshop fila. ---> http://www.cpp.no/lotheladus/Untitled-2.psd Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Oki, takk for mange svar ! Men skjønner ikke hvorfor den boksen er så hakkete Det evige problemet med pixelart. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Synes at fargene var litt drøye, vekker iallefall oppmerksomhet!. Men ellrs greit nok. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det evige problemet med pixelart. Pixelart? I denne fisken? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg er i det llustrative hjørnet så det blir tegnet og forklart. illustrasjon. 1. Drop copyright saken, synes heller ikke det passet at siden gikk ut der. om du absolutt trenger copyright, sett den nederst på siden mindre synlig. 2. ujevnhet. 3. for kraftig, står ikke i stil til de andre ellers smoothe overgangene. litt utydelig font både i header og meny, men går. 4. ikke bold tekst, evt mindre tekststørrelse. 5. må flyttes lengre opp og kanskje få overskrift. overskriften bør gjerne skille seg litt mer ut, ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hadde STORE problemer med å lese overskriften. "Geekzone" Originalt.. lol, jeg trodde det sto "the geeklope" Uansett, var vel helt grei fisk, ikke noe super, men heller ikke noe som kvalifieres til stygt Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvis man perfeksjonist: Litt ekstra arbeid Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Oki, syns selv det ser stygt ut men det bare ble sånn i PS, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Oki, syns selv det ser stygt ut men det bare ble sånn i PS, vet ikke hvorfor fjern stroke på alle elementer som har stygge kanter, du Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Oki, men da får jeg vel ikke den grå streken rundt hele eller ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Oki, men da får jeg vel ikke den grå streken rundt hele eller ? nei men den kan du lage på andre måter edit: dessuten er Layer Sets veldig fine å organisere PSD-filene dine litt med Endret 10. august 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Oki, men da får jeg vel ikke den grå streken rundt hele eller ? nei men den kan du lage på andre måter Hvordan kan jeg lage den da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå