El_Diseñador Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg holder på å bygge opp maskinen min nå, den skal brukes til Grafisk Design og Produktdesign (På lavt nivå, fortsatt bare høyskoleelev), pluss Spill & Multimedia! Derfor har jeg selv foreslått denne kombinasjonen, men vil gjerne få litt kritikk og tilbakemeldinger på hva dere mener kunne vært annerledes og bedre.. Kabinett > Chieftec Dragon Midi Tower, Sølv Hovedkort > Asus P5AD2 Premium Prosessor > Intel Pentium 4 530 3,0GHz "Prescott" Minne > Corsair Value Select PC4200 DDR2 1024MB Skjermkort > Asus Extreme AX 600XT/TD 128MB PCI Express Systemdisk > Western Digital Raptor 36,7GB 10000RPM S-ATA Lagringsdisk > Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA DVD-Brenner > Plextor PX-712SA S-ATA Skjerm > Fujitsu Siemens S19-1 Silver Line 19" Tastatur & Mus > Logitech Cordless Desktop LX501 Kom med innspill til ting som kunne vært annerledes og hva jeg kanskje bør bytte ut! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Heisann. Hadde jeg vært deg ville jeg ha konsentrert meg om en leverandør, slik at du slipper å bruke så mye på frakt. Jeg kan anbefale Komplett.no som en god leverandør Lenke til kommentar
El_Diseñador Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Heisann. Hadde jeg vært deg ville jeg ha konsentrert meg om en leverandør, slik at du slipper å bruke så mye på frakt. Jeg kan anbefale Komplett.no som en god leverandør Sí bueno, si usted dice tan! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Sí bueno, si usted dice tan! Og det betyr? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Forresten, denne skjermen her bør du sjekke ut. Les om den her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=18 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Forresten, denne skjermen her bør du sjekke ut. Les om den her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=18 Helt enig. NEC MultiSync 1760NX er en helt rå skjerm. Så å si like god som min gamle CRT-skjerm til spill. Og min gamle CRT-skjerm var i toppklassen for et par år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå