Pepsi Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Var inne på Mpx i dag, og da så jeg denne flotte telefonen fra Siemens. En oppgradert utgave av SL 55, nemllig SL 65. Hva tror dere, er det noe å satse på eller er det mer en image telefon. Synes den hadde en del bra spec. selv om den mangler bluetooth. Siemens SL 65 Endret 10. august 2004 av Pepsi Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Syns denne er litt for overpriset.. K700i er en del bedre, den har BT,mp3,bra skjerm osv. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Du kan lese endel meninger, og se bilder o.l. i denne gamle tråden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=259751&hl=sl65 edit: Min mening: Den koster mye, men de pengene går til designet. Med mobilen får du garantert oppmerksomhet, i tillegg til at den har ganske bra spesifikasjoner hvis man ser bort ifra bluetooth. Men klart, det er designet man betaler for. Endret 10. august 2004 av arehei Lenke til kommentar
Panic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Til tross for mange gode spesifikasjoner har de jo gjort telefonen større. Ellers er det vel en grei mobil. Lenke til kommentar
Combine Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) ja, den skulle jo ha større skjerm enn SL55 og bedre taster enn SL55! Jeg synes dessuten at denne er penere enn SL55 Endret 13. august 2004 av Combine Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Større skjerm, da hadde jo hele mobilen blitt større også. Ifølge previews skal tastene være bra, hva er det du ikke liker med dem da? Lenke til kommentar
Combine Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Større skjerm, da hadde jo hele mobilen blitt større også.Ifølge previews skal tastene være bra, hva er det du ikke liker med dem da? sorry det var jeg som ikke skrev at tastene og skjermen skulle være bedre enn SL55! Har rett på det nå! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå