Zeph Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Er det nokre som leverer med løpande avtale? Eg såg at NGT hadde det, til ein prisauke, men er det andre? Det er snakk om ein leilighet utanfor bergen, der det ikkje er sikkert om vedkommande kjem til å bu i 12 månader, og eg er på leit etter leverandørar utan bindingstid. Eg har leitt på www.telepriser.no , sett litt på dei forskjellige og har vel kome fram til at NGT, Telenor eller Tele2 er dei mest aktuelle. Med NGT blir det 438\mnd og 1098 i etablering. Telenor har 349\mnd 1280 i etablering, og 1000 ved opphør av avtale. Samme gjelder Tele2, men der er det 299\mnd. Endret 10. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det nokre som leverer med løpande avtale? Eg såg at NGT hadde det, til ein prisauke, men er det andre? Sjekk Bluecom, kanskje dere tilhører en sentral de selv har bygget ut, tilegget er 100kr mnd hvis du ikke vil ha bindingstid og 990,-. i eteablering med gds. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ved flytting tar ein berre med seg abb. (Får etableringskostnad då, men det får ein uansett om ein skal ha ny linje og.) Om leverandøren ikkje kan levera adsl der du skal flytta til, seier dei opp avtalen og du slepp bindingstida. Har nettopp flytta og ngt kunne kun levera 1024/256 og 705/128 som ikkje var aktuelle og eg slapp å betala ut bindingstida. Får Catch om ei veke og i følge Catch-suport har dei same praksis. Eg ser derfor ikkje problemet med bindingstid. Som kriseløysing (litt dirty kanskje) kan du aliera deg med nåken som bur utanfor dekningsområdet til leverandøren.... Flytt abb. til deira adresse. Kan vera ein fordel om dei har lyst på dsl i tilfelle leverandøren bygger ut ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå