Sjøbanan Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Micen min er ganske god vil jeg si, men inpå pcen min reagerer den så vitt. Er det ett program eller en måte jeg kan booste micen min sjempe mye på? eller en del Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva heter micen din? (det heter kjempemye, mendet vet du sikkert..) Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei, før jeg kan evt. hjelpe deg må jeg også vite hvilket lydkort du bruker. Og sjekk volumkontrollen for innspilling i windows (hvis du bruker det da..) Der er det faktisk en boks for 20db micboost. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 du kan også bruke mic booster i counter-strike. da får du ganske høyere volum. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 eller du kan kjøpe en preamp Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Integrerte lydkort mangler ofte mic-inngang, så kjøp et nytt PCI-kort, eller kjøp en mic-preamp. Endret 13. august 2004 av radiated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå