Joachim_F Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Var du en av de mange som deltok på E3-betatestingen av Guild Wars kan du glede deg over at utviklerne planlegger flere slike betaperioder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Ikke for å være kverrulant, men nå var vel E3 opplegget en titt på alpha versjonen, ikke beta ^^ Guild Wars kan risikere å ta helt av, når du ikke klarer gå tilbake til de nåværende mmorpg etter å ha prøvespillt dette så er det et positivt tegn Endret 10. august 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Gleder meg! GuildWars tror(vet) jeg at har potensiale til å bli det absolutt største mmorpg noensinne. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det ser veldig lovende ut! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 tror jeg kan si med sikkerhet att det vil bli størst... Grunnen er enkel: man må ikke betale i bøtter å spann hver måned etter å ha kjøpt det..:) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Personlig har jeg fulgt "nøje" med utvikklingen av Guild Wars i 6-9mnd, men kunne desverre ikke teste alphaen pga, isdn/skole/osv. Men betaen, DEN skal jeg få meg. Spillet blir enormt, bare tenk på at det var 200.000 personer sopm prøvde det i alphaen. Sluttproduktet har jeg ingen tvil om at passerer 2-3.000.000 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 GuildWars-beataPerioden skal være godt tilrettelagt! Måtte jeg ha fri! Sitter på hardcore utstyr nå, noe jeg ikke gjorde under alphaen. Noen som vet om det er sjedd større grafiske endringer? Når det gjelder fysikken, kan jeg ikke huske å kunne forandre på miljøet, eks. bygge broer og sprenge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg