perkh Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Egentlig er denne tråden like mye et klaps til meg. For å spare noen kroner valgte jeg å kjøpe hos en som jevnlig annonserer her, nemlig SMSollie med adresse på Furnes, Hamar. Han oppgir også websiden http://www.shop.telenett.nu eller Europartner. Jeg idioten forhåndsbetalte en PC for å spare portoen. De sendte riktignok en PC, men den ble borte i Posten. Greit nok, jeg får sikkert erstatning hos Posten. Men i hele prosessen har SMSollie vært lite samarbeidsvillig, lite informativ og sur. Istedet for å rette søkelyset på sine egne postrutiner, så er han mest av alt interessert i å legge mest skyld på kunden. Et godt eksempel på en som aldri ville klart seg med salg utenfor nettet. Butikken ville ikke klart seg hvis personlig service skulle vært inkludert. Min lærdom, som jeg gjerne formidler videre: Styr unna slike, og betal heller noen hundrelapper mer. Komplett har jeg bare gode erfaringer med, selv om det også er handel på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå