Gå til innhold

CS 1.4 med 1.3 jump mod

Anbefalte innlegg

Er det største bullshiten jeg noen gang har sett...

det er totalt patetisk å spille med det siden alle turneringer vil foregå med 1.4 jumping og da må de såkalte "1337"e spillerne spille med en hel ny hopping, dessuten er du god så kan du tilpasse deg ... det er det som skiller gode spillere fra dårlige spillere .....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel..har slutta å spelle CS (foreløpig) og dette er på grunn av denne hoppinga. Joda, det går ann å legge om taktikken men det er ikke gjort på en to tre veitu. Spesielt når man bruker mye deagle og som kjent er denne gjort mindre treffsikkert hvis man hopper. Men samma **** det, får heller byne å spelle MOH:AA igjen...

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hvorfor de gjorde det med hoppingen, cs blir mindre realistisk nå. du blir beskutt - hva gjør du? strafer til sidene, går baklengs eller kryper... dette er de eneste mulighetene man har for og dogde kuler i cs. før kunne en hoppe men det er ikke så lurt nå. jeg antar de som endret hoppingen gjorde det fordi det så mere "kult" ut når folka gikk enn når de hoppa og at det så bedre ut på klipp osv... i praksis ødelegger det mye mere enn det legger til.

det som irriterte meg er normal aim ved kryping, dårlig oppreist og dårligere i bevegelse... det og awp gjør spillet til ett campespill jeg aldri har sett maken til. cs suger så inni katta nå at jeg ikke gidder spille det mere.

alle kan tilpasse seg til alt mulig rart - hvis en har lyst. jeg gidder ikke "tilpasse" meg til ett spill som er blitt så dårlig.

Lenke til kommentar

Den bunnyjumpinga har alltid vært tabu i spill ala cs. Vet mange forguder det der, men det er jo langt fra realistisk. jumpy behaviour er noe jeg forventer å se i spill som f.eks. UT (som etter min mening er et totalt annet spill en cs). Ikke misforstå men dette er en personlig mening. Mohaa har et mer elegant system. Ser mange cs spillere som kommer inn der for første gang og blir frustrert fordi de ikke kan hoppe rundt som tullinger. Disse er det skytepremie på fordi de rett og slett ikke kan spille. Jeg vil også tro at jumpy behaviour er på vei ut i spill ala cs og mohaa.

Lenke til kommentar

hvorfor kan ikke cs fansen hoppe slik som q3/ut fansen? "nei, cs skal jo være 'realistisk'"... **** ta de, spill skal liksom være gøye. jeg ser på cs som half life dm - med 2 lag, forskjellige baner og nye våpen pluss litt krydder. cs er nesten ett dritbra spill, skal lite til for at det blir bedre men da må jo de tre cs-utviklerne kanskje få seg internett og tørre gjøre noe.

Lenke til kommentar

Når folk begynner å hoppe rundt som kaniner i et såpass seriøst spill som CS, kun for å få fordeler, har de misforstått litt. Det blir for dumt, og slikt irriterer meg noe voldsomt. Kan man ikke bare spille spill for å ha det gøy?

Dessuten blir jeg irritert på samtlige mennesker på internett som synes at det er kult å bytte ut bokstaver med tall i navn og ord. Det er slike personer som har gjort at online spilling er uholdbart, nesten uansett sjanger, med mindre man er heldig og finner en server uten "l33t"-spillere. Juksing er også tabu deluxe.

Lenke til kommentar

Quote:

Roamer skrev (2002-05-01 01:26):

Kan man ikke bare spille spill for å ha det gøy?

Det er mange som tar det på ramme alvor. Enkelte lever av å spille! De tjener nok gryn i spillkonkurranser til å leve veldig godt.

Quote:

Dessuten blir jeg irritert på samtlige mennesker på internett som synes at det er kult å bytte ut bokstaver med tall i navn og ord. Det er slike personer som har gjort at online spilling er uholdbart, nesten uansett sjanger, med mindre man er heldig og finner en server uten "l33t"-spillere.

Elite er teit! Jeg tror også at de som kan det føler seg litt over andre folk som sitter å klør seg i huet når 459867349067673946 ruller over skjermen.

Quote:

Juksing er også tabu deluxe.

Ned med juksinga!

Lenke til kommentar

hva gjør man når man blir beskutt? jeg ville gjort mitt beste for og komme fort unna - i alle fall ikke satt meg ned på huk, stå oppreist og skyte, strafe sakte en vei eller gå baklengs. Men dette er alle dogde mulighetene en har i cs, det som er skjedd nå er at alle sammen går oppreist men kan sette seg ned på huk... i en ekte kamp ville folk hopperulla til cover, løpt som ****, lugget seg ned på magen og rullet rundt, søkt deknnig under/bak døde lik osv osv... cs kan aldri bli 1% så realistisk som de andre spille på markedet, cs 1.3 var veldig bra unntatt awp (5 awp kills skulle gitt 1+ på scorelista) som trakk ned litt.

jeg spiller ikke cs 1.4 nå... det er blitt så camper friksert og jeg gidder ikke sitte og vente i et spill jeg liksom spiller fordi jeg skal ha det litt gøy. en annen ting er at det er så teit og se på folkene i det, går oppreist, strafer og kryper...

cs 1.5 kommer nok til og bli lik 1.3 - håper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...