porcelaiN Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Heisann, jeg og en venn har drevet med dette prosjektet en stund nå. Det er en portal som handler om webutvikling og litt annet. Men det vi mangler er aktivitet Så kanskje noen av dere gidder å være litt aktive der, men seriøse og poster nyttige ting osv.. Alt er selvlagd av oss, untatt PM systemet som en annen jobber med. Forresten så kom portalen opp for 5min siden så det er derfor det er så lite aktivitet der. Systemet innholder: Registrering m/ brukerpanel. Du kan legge til: koder,guider,artikler,nedlastninger,linker i forskjellige kategorier som: Linux, Diverse, Programmering, PHP, HTML, CSS.. Du kan endre dine egene bidrag, du kan endre din brukerprofil og ha egen avatar/personlig bilde. Og mye mye mer.. Lurer du på noe er det bare å spørre her Link: http://webguider.12px.net/ Endret 10. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 åjj! http://webguider.12px.net/ Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 "WebGuider tar ikke ansvar for innholdet på denne siden." Hvem er ansvarlig for innholdet? Var forresten noen 404-feil der. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Den som tar ansvar er de som poster de forskjellige tingene der. Vi skal ikke ta ansvar for andre sine handlinger Jeg tror heller ikke at hardware tar ansvar for alt som blir postet her? Eller kanskje de gjør det.. Endret 10. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ved å eie domenet, er du ansvarlig for alt som postes, spesielt siden det er en portal, og ikke et forum. Hardware.no kan umulig ta ansvaret for alt som postes her, siden dette er et forum hvor hver enkelt bruker representerer seg selv og ikke hardware norge. [/OT] Kan forresten ikke si jeg er så voldsomt imponert over volumet på siden. Kan ikke si det frister så altfor mye å skrive en artikkel når det ikke virker som om dere gidder å gjøre det selv. Var jeg dere, hadde jeg fått siden skikkelig i gang, med mer enn noen linker og enstavelsesguider, før jeg hadde spurt om bidrag her. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Det fungerer ca. som et forum for andre poster det de vil.. Ja så si enig i det men vi driver å skriver artikler og guider nå, men vi tenkte at kanskje noen andre gadd å få litt liv der isteden for bare oss.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Var riiimelig lavt nivå på den sida syns jeg! Forresten tror jeg hw er juridisk ansvarlig for alt som kommer "på trykk" her.. Hadde litt problemer med noe sånt for et år siden.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Lavt nivå ja, men nå er det ikke lite lavt nivå.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Lavt nivå ja, men nå er det ikke lite lavt nivå.. Kombinasjonen av dårlig webdesign og elendig(!) brukervennlighet gjør likevel at jeg kvier meg for å skrive artikler til siden deres. Holder meg heller til min egen artikkel/guide-side da. Edit: La merke til den overdrevne mengden skrivefeil på websiden.. Trekker bare inntrykket ytterligere ned. Endret 15. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hvor er skrivefeilene? Kan du kanskje gi noen tips på hva som kan bli bedre, isteden for å bare klage EDIT: jeg så litt på siden din, så la jeg merke til "styggeste sider på nette"... alle må jo starte et sted, du var nok ikke så innmari god med en gang du startet heller! Endret 15. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Enig! Den type sutring og unødvendig kritikk er noe av det verste jeg vet. Kan du ikke heller gi noen tips til hvordan siden kan forbedres? Synes den siden har et godt potensial. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Denne har noen feil, her er det et par feil, ord delings feil på disse, stavefeil her og sikkert mange, mange flere steder med feil. Fiks det, og siden deres vil med en gang virke mer seriøs. Tips til forbedringer, sier du? - Siden blir klint oppi et hjørne. - Bitteliten skriftstørrelse. - Ingen standard font i artiklene/guidene, det veksler mellom courier new og verdana uten noen form for system. (gir det iallefall inntrykk av) - Man må gjette seg til hvor linkene er, fordi de ikke skiller seg ut fra resten (farge/underline) - Grøssegyselige farger, som ikke matcher hverandre noe særlig. - "-------" som skille i menyen. - KJEDELIG header, piff opp med litt grafikk og en noe mer fancy font. - Tabeller til layout == Orker ikke mer, stikker ut i sommervarmen.. @Tha_Zaynt: Jada, jada. Hva er poenget med å gjenta det Stish allerede har skrevet? Man får med seg hva som blir nevnt i tråden uten at det skal være to eksemplarer av hvert innlegg. Endret 15. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Btw: Kvaliteten på "artiklene" og kodeeksemplene dere skriver er grøssedårlig. F.eks. denne "artikkelen", som skal være en introduksjon til PHP, gir _ingenting_ til en nybegynner. Den viser bare hvordan man kan printe ut klokkeslettet, og hvordan man kan inkludere en fil. Det står ingenting om hvordan variabler fungerer, hvordan funksjoner fungerer, hva et array er, osv... Nivået på alle "Artikler", "Guider" og "Eksempler" gir meg inntrykk av at dere nettopp har lært litt PHP, men allerede nå har lyst til å lære andre i det dere vet. Dette er ikke veien å gå. Mye av det som står er faktisk direkte feil, og det er veldig mange som kommer til å ta en tur innom den siden og komme ut igjen like klok, eller vranglært. Hele siden deres er bare full av småsnutter som ikke bidrar til å lære den besøkende noenting. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) jorgis: Det er ikke bare vi som poster ting! Den artiklen du sa var det ikke jeg som postet og jeg syntes folk kan få ha det litt gøy i førsten og poste forskjellige ting, vi skal bli strengere ettervært! Og ikke kom med noe sånt: "Det skulle du gjort på førsten" osv.. Skulle egentlig aldri postet her, folk tydeligvis bare klager.. Det med at den bytter font er med PHP og MySQL for vi "higlighter" det, men snart kommer det en funksjon vi skal legge på så man kan f.eks skrive [kode] for å få highlightet. Jo, også designet.. Det er jo sånn ca. innholdet som teller Endret 15. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skulle egentlig aldri postet her, folk tydeligvis bare klager.. Ta et hint. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) URI-oppsettet ditt er forresten helt forferdelig. En URI bør være beskrivende og helst gjettbar. http://12px.net/pc/?inc=kat/PHPArtikkelvis...P&type=Artikkel - Denne URIen sier meg ingenting om hva jeg er i ferd med å gå inn på. http://12px.net/pc/artikler/phpintro/ - Dette er en mye bedre URI. Les Cool URIs don't change av Tim Berners-Lee. Endret 16. august 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jo, også designet.. Det er jo sånn ca. innholdet som teller Jeg syntes ikke det var så VELDIG bra innhold jeg men Lenke til kommentar
Beisfjord Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Forresten tror jeg hw er juridisk ansvarlig for alt som kommer "på trykk" her.. Hadde litt problemer med noe sånt for et år siden.. Det er helt rett. Eiern av sida er juridisk ansvarlig for innholdet på for eks. forum, men kun fra det øyeblikk man blir gjort oppmerksom på, eller burde vært oppmerksom på, at det ligger noe ulovlig der. Endret 16. august 2004 av Psi_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå