dravisher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fikk min siemens M65 i dag og jeg prøver nå å få WAP/GPRS til å funke. Jeg har fått oppsett fra netcom for både GPRS og MMS. Problemet er at når jeg går til surf & fun -> internett og trykker på homepage kommer dette opp: GPRS: Mobile connection needed, connect? Trykker her yes. CSD: Mobile connection needed, connect? Trykker her yes Så kommer dette opp: Incorrect CSD profile! og jeg får ikke surfa. Noen som vet hva som er feil/hvordan jeg kan får orden på det? PS. Inne på internet -> setup -> profiles er netcom NetCom WAP GPRS valgt. Når jeg skriver *#06# står det at jeg har SW version 08. Takker for svar. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hadde samme problem selv. Du må først gå på Meny-->Innstillinger-->Datautveksling og hake av/aktivere GPRS. Da kan du gå innpå som vanlig og trykke Yes på GPRS: Mobile connection needed, connect? Da skal ikke "CSD: Mobile connection needed, connect?" komme opp og du surfer vanlig med bare GPRS. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Har gjort det, men det funker enda ikke. Det er vel slik at CSD: Mobile connection needed, connect? kommer opp hvis mobilen ikke klarer å koble seg opp med GPRS. Skjønner ikke hvorfor den ikke får det til. Er det noen plasser i Norge GPRS ikke er utbygd i netcom sitt nett? Bor i sør-troms... PS. MMS funker heller ikke, kommer opp med nettverk-feil. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har du penger på kortet(visst du har kontant)? PS:har sendt PM med manuelt oppsett. Prøv å slette alle andre oppsett før du legger inn nytt. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Funker ikke med det manuelle oppsettet heller Huff huff. Skjønner ikke hva som er feil. Er en kar som har netcom her og han får det til å funke med MMS og WAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå