panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Noen som veit? F.eks. ved skoler? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 230 000 tjener en vaktmester hos en venn av meg. Sånn omtrent. Men da er det liksom hus og have og sånt det dreier seg om. Tror neppe de tjener så bra at det gjør noe på skoler og sånt heller.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Takker for svar, Joachim! Kanskje med litt tilleggsoppgaver så kan det blitt mer om man jobber innen skole og slikt. Grunnen til at jeg spør, er at jeg er ganske lei jobben min nå og trenger kanskje miljøforandring. Fikk en tanke i går om at å jobbe som vaktmester på en barneskole må være fint Da har man mye forskjellig å pusle med og jeg liker barn. Men må jo klare meg økonomisk også... Et lite tankeekspriment Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mange steder så er det ikke vaktmester på skolene, men en eller to i hele kommunen som har ansvaret for alle skolene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mange steder så er det ikke vaktmester på skolene, men en eller to i hele kommunen som har ansvaret for alle skolene. Vaktmesteren på en gamle skolen min (barneskole) hadde ansvaret for tre eller fire skole i nærheten, det resulterte i at han aldri var der når noen trengte han Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mange steder så er det ikke vaktmester på skolene, men en eller to i hele kommunen som har ansvaret for alle skolene. på skolen her er det 3 vaktmestere.... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mange steder så er det ikke vaktmester på skolene, men en eller to i hele kommunen som har ansvaret for alle skolene. Generalisering av de sjeldne. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mange steder så er det ikke vaktmester på skolene, men en eller to i hele kommunen som har ansvaret for alle skolene. Generalisering av de sjeldne. Forskjell på Bykle kommune og Oslo da.. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mange steder så er det ikke vaktmester på skolene, men en eller to i hele kommunen som har ansvaret for alle skolene. Generalisering av de sjeldne. Forskjell på Bykle kommune og Oslo da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå