ChristR Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Til dere med sx1, når man lader den, får man noe som helst info om at den blir lada? Og går det ikke ann å lade den når den er avslått? Fikk min idag og skulle lade den. Men det skjer lissom ikkenoe.. Normalt? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Skall vise et batteri som lader oppe i høyre hjørne på eller av. sett i somkortet og slå på mobilen og lad. samtidig sjekk FW (*#06#) og så trykk info. Endret 10. august 2004 av _dAwn_ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Ikkenoe batteri som lader her... Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det skal vises at telefonen lader ved at en pil blinker ved batteri symbolet øverst til høyre... Hadde selv problemer med laderen som fulgte med telefonen, men den lader helt fint med laderen til min S55. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Det skal vises at telefonen lader ved at en pil blinker ved batteri symbolet øverst til høyre...Hadde selv problemer med laderen som fulgte med telefonen, men den lader helt fint med laderen til min S55. Ikkenoe pil heller.. Har sendt mail til mobilland, der jeg kjøpte den. Får se hva som skjer... Men hvilke siemens telefoner har like ladere? Så jeg kan teste om det er laderen eller telefonen det er galt med... Og btw: Følger det ikke med 32mb mmc kort? Endret 10. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 følger ikke med mmc kort nei. sjekk hvilken fw du har da. kan hende det er en gammel som det er bug på..... har opplevd det selv. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) følger ikke med mmc kort nei. sjekk hvilken fw du har da. kan hende det er en gammel som det er bug på..... har opplevd det selv. Hadde kunnet gjort det hvis jeg hadde kunnet, men det er ikke mere batteri igjen.. Noen råd? Men la oss si at det var noe galt med firmwaren... Hva hadde jeg måtte gjort da? Problemet løst.. Ødelagt lader... Endret 11. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 om telefonen er ny vil ikke ladesymbilet vises ved første oppladning.. detter står klart og tydlig i manualen.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) om telefonen er ny vil ikke ladesymbilet vises ved første oppladning.. detter står klart og tydlig i manualen.. Leser ikke manualen... Men når jeg satt i en lader som jeg visste fungerte ladet den som bare det... Endret 12. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå