Velmont Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg vil heller vente til Linux retail versjonen kommer, for å vise ID Software at det er mange Linuxbrukere! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skal du kjøpe det Velly? Kanskje du bør vurdere å kjøpe et nytt skjermkort også. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg vil heller vente til Linux retail versjonen kommer, for å vise ID Softwareat det er mange Linuxbrukere! Mener du den som blir solgt på tuxgames? Det blir vel en "hjemme-mekka" versjon hvor de legger med linux bins og en installer på cdene eller? Tror ikke id software gidder å lage egne boxed versjoner av linux utgaven siden de tapte så mye penger på quake 3. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kan noen oppklare en liten ting for meg? Kommer det en egen retail-box for Linux, eller må vi kjøpe Windows-versjonen og deretter laste ned Linux-bin's? Eller er det ingen ting som er klart ennå? Jeg har mistet oversikten! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kan noen oppklare en liten ting for meg? Kommer det en egen retail-box for Linux, eller må vi kjøpe Windows-versjonen og deretter laste ned Linux-bin's? Eller er det ingen ting som er klart ennå? Jeg har mistet oversikten! Som skrevet tidligere så er det høyst usikkert hvorvidt id Software ønsker å lage en retail-pakke for Linux. Men uansett hva de velger vil de også legge ut en "linux-binary" på nettet. Da spiller det faktisk veldig liten rolle om du har kjøpt windows-versjonen, sånn teknisk sett. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Mm, men jeg vil ha boks som det står linux på!!! *gråte* Hehe, de har jo Q3 retail bokser, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Mm, men jeg vil ha boks som det står linux på!!! *gråte* Hehe, de har jo Q3 retail bokser, eller tar jeg feil? Joda. Har q3 retail linux-cd (putter du den i en windows-boks så kommer ie med en webside "kun for Linux"). Dog ikke ekte (mangler cd-key) - så får ikke spillt på nettet. Men gøy på LAN er det! Skulle gjerne ha brukt litt på å få ekte Linux-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå