daffyd Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt en liten lcd-skjerm? Og hvor mye koster det typisk for en slik skjerm? Ideelt å ha en 10" koblet til pc'en i stua for redigering av mp3 playlist og slikt. Slitsomt å skru på tv'n hver gang man ønsker å bytte sang... Har lett litt etter små lcd-skjermer, men ikke funnet noe. Det er jo også en fordel at en slik skjerm ikke er alt for dyr, da... Håper noen der ute kan peke meg i riktig retning Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 http://www.carputer.no/Shop/index.php?cPath=1_6 Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Takker, falt meg ikke inn å se etter bil-produkter Eneste ulempen med disse produktene er at jeg syns de var litt dyre? Mulig det ikke fins billigere alternativ? (touch er kjekt å ha, men absolutt ikke nødvendig...) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 www.mp3playerstore.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå