Trigger-Happy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er denne noe tess..? Har lyst å kjøpe en brukt til ca. 600kr. Den er visst rundt 1,5 år gammel.. Noen som har erfaringer med dette systemet? (Kjøler kun CPU) Håper på svar! :!: Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hmmm... har egentlig aldrig sett det settet før men uansett: Vannblokken så litt tøff ut men jeg stusset på pumpen litt! 90L i timen hørtes VELDIG lite ut!... Får se om du får noen andre svar en meg. JEg ville heller hatt en HydorL20 pumpe enn den! Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hvor mye ekstra ville det kostet meg for en sånn HydorL20 pumpe da..? P.S. Hvor så du settet? På ThermalTake.com eller no..? Så der jeg og bare lurte.. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vet ikke hvor du får kjøpt HydorL20 pumpa nå..Jeg kjøpte den på microplex.no når den var inne der. Kanskje 2-300 kr kosta dn trur jeg? Søkte bare etter settet og fant en side.. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Men synes dere at settet er vært ca. 600-700kr..? Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jaså hypp på vannkjøling Aksel? Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Der ja! :!: Tenkte nok at du var i nærheten ja... link: http://www.thermaltake.com/coolers/aquarius/a1604.htm Endret 11. august 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Men er det noen som synes at dette er et godt kjøp? Ingen som har noe nerfaringer med det..? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan jo lese test her gjort av Overklokking.no , ellers er det bare å ta et lite søk på Google.com etter "ThermalTake Aquarius II". Settet er vel helt greit hvis du vil ha et stille system, men til overklokking så blir det nok litt for pinglete og hvis du vil utvide settet til å kjøle Gpu eller Nb så tror jeg heller ikke det er så lurt... Alternativet kan vel være å kjøpe pumpe og vannblokk på Microplex.no og lage egen tank å få tak i et varmeregister fra en bil. Blir fort en del dyrere enn ThermalTake settet men du får mye bedre kjøling med mulighet til å utvide seinere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå