Sir_cruz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hva maa jeg gjore for og faa internett her nede ? har netcom / SE p900 Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Går ut fra at du har nedlastet instillinger?... og så spørs det på hvilket abonnement du har da (type)?... om det i det hele tatt støtter gprs på Kreta (Hellas).... Endret 10. august 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Går ut fra at du har nedlastet instillinger?...og så spørs det på hvilket abonnement du har da?... om det i det hele tatt støtter gprs på Kreta (Hellas).... har baade telenor og netcom instillinger , (har netcom) og vet ikke om det er stotte for det Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Sorry hvis dette er off-topic, men da jeg var i spania for en mnd siden funket gprs uten noe videre. Har djuice gprs innstillinger. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Om du har netcom kontant eller young talk, så er det ikke støtte for det i utlandet... (i følge netcoms int.nettsider) Om ikke, prøv en og en operatør i så fall. Er ikke sikkert alle støtter gprs.... Eller ringe netcom kundeservice.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Om du har netcom kontant eller young talk, så er det ikke støtte for det i utlandet...(i følge netcoms int.nettsider) Om ikke, prøv en og en operatør i så fall. Er ikke sikkert alle støtter gprs.... Eller ringe netcom kundeservice.... har Talk det til 109 kr i mnd. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Prøv Vodafone på Kreta, de har GPRS ! Funka for meg selv om det var ustabilt, innstillingene trenger du ikke røre. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Prøv Vodafone på Kreta, de har GPRS !Funka for meg selv om det var ustabilt, innstillingene trenger du ikke røre. Åssen kan jeg vege a ? jeg bare får noe jeg ettersom vor jeg går Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skjønte ikke siste meld fra "trådstarter" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 var i kreta i fjor, gprs funka ikke, men d gjorde wap , men dyrt var det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå