Zic0 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette er ikke første gang pc-en kræsjer slikt. Den gjør det alltid i window xp. Får beskjed før den booter: "Windows could not start because the following file is missing or corrupt: <Windows root>\System32\ntoskernel.exe Please re-install a copy of above file." Jeg vil ikke reinstallere windowsen for at ligger masse arbeid der. Noen ideer om hvordan jeg kan fikse filen uten å formatere? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Fått fiksa hele greia. Bare jeg som drev og boota fra en formatert hardisk Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fått fiksa hele greia. Bare jeg som drev og boota fra en formatert hardisk Det var da enda godt! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Lol . Jeg fikk den feilen for lenge sia når harddiskene lå sidelengs (dreiv å fixa litt, og skrudde den på for å sjekke noe). Trur ikke PC harddisker greier seg så bra da fant jeg ut . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå