XaRo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg har mX500 er den bra Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) For et topic!!!!!!!!!!!!!!, om du syns den er bra eller ikke er en smaks sak.. Endret 10. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 vist du har den sjølv, så merker vel du om den er bra. eg syns ivertfall at den er bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 For et topic!!!!!!!!!!!!!!, om du syns den er bra eller ikke er en smaks sak.. Ingeting i veien med topic... Det er eit greit spørsmål, det er ikkje alle mus som er egnet til speling. Etter det eg har lest er MX500 meget bra egnet til speling. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det er noen muser som er bedre enn andre til spilling, har du prøvd å spille med en ''laptop'' mus??? helt jævli, tror mX500 er en god spille mus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå