AshtraY Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hei. Eg får på ei litt eldre maskin feilmelding på MSN messenger. Feilmeldinga er 0x8100370. Eg kan rett og slett ikkje connecte/komme meg inn på msn... Er vertfall svært irriterande.. Eg har prøvd Spybot, ad-aware, registery-mechanic, fikla i innstillinger i Iexplorer(eg googla etter 0x8100370, og fekk nokre tips på innstillingane i iexplorer).. men til ingen nytte Har og reinnstallert MSN fleire ganger. Og prøvd både 6.1 og 6.2 Eg tok ein virusscan tidlegare og, den fann nokre ad-aware's som den ikkje kunne slette. Men rekna med dei programma oppanfor fiksa biffen. Er det noke eg kan gjere ? formatering er siste utveg. Men erlig talt ein MSN feil burde eg vel klare å fikse på? PS: maskina har winxp Pro. Endret 10. august 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 eg beklager bumpinga, men skulle gjerne ha fått nokre svar som kan eventuellt løse på problemet, slik eg slepp å formatere! Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei ! Håper denne kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå