Gå til innhold

Asus X800XT på salg!

Prebo

Anbefalte innlegg

Det er et visa electron. Og det kan du få som 11åring også.

Du kan kun benytte det i banken og i butikker og slikt. Som navnet sier så er det kun eletrisk. Du kan f.eks ikke handle på nett med det

Hvordan kan det da ha seg at jeg fikk ett ekte VISA kort (ikke electron) da jeg var 16?

Sønn av banksjef? :p (Er visst i det humoristiske hjørnet idag, skal skjerpe meg.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor lenge siden du var 16, men har hørt sett kompiser av meg som har 16-18 kort som ikke er anderledes en 11-15 electron kortene.

Hvis du ser her så ser jeg lite som tyder på at du kan få et ikke electron kort som 16 åring.

Dessusten ser at du må være 13 for det minste electron kortet. Jeg har et kort som det står 11-15 på som vil si at man kunne være 11 og få det kortet. Mitt er dog fra Sr. bank, men jeg regner med at de har samme reglene. Og at reglene mest sannsynlig nylig har blitt endret.

Lenke til kommentar
Handler selv bare på oppkrav. :)

Å gi muligheten for å bestille i oppkrav er noe jeg selv finner nyttig og sikkert når jeg handler fra nye/ukjente butikker/nettsteder. En vet da at en får varene en har bestilt før en betaler for disse.

Bruk av VISA må nesten regnes som en tillitserklæring til nettstedet

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor lenge siden du var 16, men har hørt sett kompiser av meg som har 16-18 kort som ikke er anderledes en 11-15 electron kortene.

Jeg fikk vel kortet mitt i hmm.. 2001 :) Da kunne jeg få VISA hvis jeg hadde med begge foreldrene i banken. Dette hadde jeg lest om på nettsiden til SR-Bank.

Da jeg kom til banken, var det ingen av de ansatte som visste om dette, de trodde aldersgrensa var 18 år. Da jeg viste dem siden det sto på, måtte de ha møte med sjefene eller noe, mye styr. Men jeg fikk jo kortet etter hvert da :)

Ser nå at de har satt opp aldersgrensa til 18 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...