Ingar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Altså, det har vært endel tråder om "skrivebord" og "nærdebula di" osv. men altså: Jeg har fått nytt rom Siden søstera nettopp flyttet har jeg fått 17 m2 å boltre meg i I den anledningen ser jeg etter inspirasjon til mitt framtidige hjørneskrivebord! Så hvis alle kan poste bilde av skrivebordet/eller hjørneskrivebordet så hadde det vær fint Jeg har tenkt å bruke ene halvparten av bordet til PC (stasjonær), og andre halvpart til laptop, lekser. Jeg har også tenk og gå til innkjøp av en kontorstol, så hvis noen har gode ideer der hadde det også vært fint PS: Jeg vil helst at det skal postet bilder i _alle_ innleggene så tråden ikke sklir ut off-topic Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du glemte jo bilde selv da Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Poster samme bilde som i den andre posten. Stikk innom nærmeste Ikea butikk så skreddersyr du og en "rådgiver" det perfekte bord, både størrelse, bein, farge osv. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Du glemte jo bilde selv da Håper dette blir den siste posten uten bilde: Men jeg leter etter inspirasjon til skrivebord, foreløbig har jeg intet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå