Tåkefyrste Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kjempeflott tiltak folkens, regner med det er en liten gutt som blir utrolig glad nå... At noen her i det hele tatt gidder å sutre om skatt og tigging er for meg uforståelig, prøv å ta en leksjon i etikk og moral. Det er bare flott at de som har for mye skal dele litt med de som ikke har noe. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så utrolig bra synd jeg ikke visste om dette, da jeg har et fx 5600 xt kort som jeg sikkert kunne bidratt med Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flott sagt apollox! Jeg er forresten med på kronerulling el, for å gi gutten tilgang til HW.no(og internett da)! Noen som vil sende en mail til NGT/TELENOR ol. og se om de er villige til å bidra? Det er jo bra reklame for dem... Gratis etablering og modem, og redusert måneds pris eller noe... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Flott sagt apollox! Jeg er forresten med på kronerulling el, for å gi gutten tilgang til HW.no(og internett da)! Noen som vil sende en mail til NGT/TELENOR ol. og se om de er villige til å bidra? Det er jo bra reklame for dem... Gratis etablering og modem, og redusert måneds pris eller noe... Internet er ordnet, hans onkel skulle se på den saken og samtidlig skulle han se på ip-telefoni til dem, hvis det ikke blir for dyrt. Internet trenger vi ikke tenke mere på... EDIT: Redigert, pga sinnsykt dårlig språk Endret 10. august 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Flott sagt apollox! Jeg er forresten med på kronerulling el, for å gi gutten tilgang til HW.no(og internett da)! Noen som vil sende en mail til NGT/TELENOR ol. og se om de er villige til å bidra? Det er jo bra reklame for dem... Gratis etablering og modem, og redusert måneds pris eller noe... Da må nok en eller annen sjef der lese dette. Jo større firmaer er, jo vanskeligere er det å få til noe sponsing annen enn sportsarrangementer er inntrykket mitt. Men man kan jo ha flaks! Tror det er bedre om han i første omgang får internettilgang via modem eller ISDN (avhengig av hva de har i hjemmet) edit: Audioslave var ute før meg... Da er jo saken forhåpentligvis i boks da Endret 10. august 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flott da! Håper han blir fast bruker av forumet etter dette! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Artikkelen om giverglede på forrsiden av HW.no virker litt "NRK Norge i dag".. Dvs. De finner en person man kan synes synd på og lager en solskinnshistore ut as det. Flott nok, og glimrende at folk viser så stor giverglede, men jeg savner litt mer oppfølging og reasrerch på historien. F.eks burde artikkelforfatteren sjekket opp om mottageren er reell. Mange "luringer" kan finne på å dikte opp historier som dette for å få sympati og dermed særbehandling. Jeg savner derfor et intervju med vedkommende uføretrygdede alenemor og i det minste en bekreftelse på at hun er det. Jeg har bare en naturlig skepsis mot slike "vis sympati med meg, gi meg noe gratis"-historier som legges ut på QXL, finn.no, bruktmarkedet.no eller andre slike steder. Håper ingen blir såret av min skepsis. Giverglede er bra, bare man ikke lures til å gi ting til folk som ikke fortjener det. (f.eks all den uhjelpen som har havnet i gale hender) Endret 10. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Enig med deg der Simen1, men dette virker seriøst... Hun spurte bare om en enkel PC hun kunne få kjøpt billig... Har vel såvidt jeg har fått med meg bedt om å få noe heftige greier gratis liksom... Men du har vel pratet med henne audioslave? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jo, har pratet med henne et par ganger. Jarmo har også pratet med henne... Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Synes det er et flott initiativ som jeg er stolt av å kunne bidra til Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg kan hjelpe til med å fulle den hden hans med mp3 og noe xxx da.. teller det eller? btw: er det noen maskinen mangler? er det noen av dere som har bilder osv? hva er nrks norge i dag eller vg da? Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Han er 12 så XXX er vel HELT utelukket...(den skal tidlig krøkes? ) MP3 klarer han nok å skaffe seg selv når han får nett... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg kan hjelpe til med å fulle den hden hans med mp3 og noe xxx da.. teller det eller? Vi har lagt oss på den linjen at det ikke er noe piratvare der. Vi har fått XP og jeg har installert OpenOffice 1.1.1 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg kan hjelpe til med å fulle den hden hans med mp3 og noe xxx da.. teller det eller? Vi har lagt oss på den linjen at det ikke er noe piratvare der. Vi har fått XP og jeg har installert OpenOffice 1.1.1 Like greit å gjøre det rett med det samme Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei alle sammen ! Har bare en ting til å si, jeg er stolt over dere alle sammen her i forum Venter spent på utlevering av maskinen og eventuelle bilder. Mvh Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 prøv å få bilde akkurat år han ser hva det er....kunne jo spurt spiderman eller en annen butikk om å få et spill? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 prøv å få bilde akkurat år han ser hva det er....kunne jo spurt spiderman eller en annen butikk om å få et spill? Ang. bilde skal vi gjøre så godt vi kan Spill har vi en god del av allerede, jeg har gjort solid opprydding i esker og funnet en god del originale spill av diverse kategorier Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 fantastisk jobba alle sammen, skulle gjerne ha bidratt med noe av det jeg ar liggende, men ser ikke ut som noe av det jeg har trengs.. !! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 prøv å få bilde akkurat år han ser hva det er....kunne jo spurt spiderman eller en annen butikk om å få et spill? Ang. bilde skal vi gjøre så godt vi kan Spill har vi en god del av allerede, jeg har gjort solid opprydding i esker og funnet en god del originale spill av diverse kategorier da så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå