K.. Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei! Jeg har akkurat formatert PC'n og lagt inn WinXP... Men, nå har jeg fått et heller merkelig problem! HVER gang jeg starter PC'n, kommer det opp, "Ny maskinvare funnet => Primær og Sekunder IDE-kanal" Vel, OK, tenker jeg, men så kommer DENNE meldingen... "Det oppstod et problem under installasjon av denne maskinvaren - IDE-Kanal Driveren er ikke ment for denne plattformen" Ja, jeg har installert alt av drivere jeg fikk med HK, så det er ikke problemet... Problemet er egentlig at dette kommer opp hver bidige gang PC'n starter.. Litt plagsomt i lengden så jeg håper det er en grei løsning på dette! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Jultroll Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 "Det oppstod et problem under installasjon av denne maskinvaren - IDE-Kanal Driveren er ikke ment for denne plattformen" Leter etter driveren som passer for datamaskinen din. Denne er falsk og derfor er det ikke mulig å installere IDE-Kanal og Win må spørre etter ny driveren hver gang pcen starter. Ha det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå