Supposedly Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har nettopp skaffet meg en PS2 (ja, jeg vet - velkommen etter, liksom ) og vurderer sterkt å kjøpe noen gamle PS1-spill. "Alle" vet jo at PS1-spillene er kompatible med PS2..."så godt som". Er det noen her som egentlig har hatt noen problemer med å få gamle PS1-spill til å funke på PS2, bortsett fra at noen få (?) spill trenger originale minnekort? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Alle PS1-spill krever PS1-minnekort. Ellers skal vel over 99% av PS1-spillene virke fint på PS2. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 i tilegg, om du trykker på trekant når det står '"browser og system configuration" kan du velge disk speed til "fast" og "smooth".. da vil du lese av ps1 spill mye fortere (mindre loading). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vil ikke anbefalle å kjøre PS1 spill på "fast" jeg har prøvd det på alle mine spill og de henger seg opp og klikker ofter da.Men å sette den på "smooth" gjør ingenting bare litt bedre grafikk om jeg kan si det. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har hatt problemer med MGS: Special Missions (tror det var det det het) Det er det eneste Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Takk for svar! Tipper ikke jeg får noen problemer da. Dessuten er det jo i tilfelle ikke akkurat verdens undergang; PS1-spill er jo generelt veldig billige, så om de ikke funker er det sikkert noen som faktisk HAR en gammel PlayStation som vil ha dem. Dét med minnekortene visste jeg; med "originale minnekort" mente jeg at noen spill kanskje må ha Sony-kort, ikke white label. *løper en tur til eBay* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå