hazzie Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når du har på lydløs vibrerer den som bare pokker! Høres ut som en liten moped! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når du har på lydløs vibrerer den som bare pokker! Høres ut som en liten moped! Går det ikke ann å slå av vibreringen helt da? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvilken telefon er det shell har kamnpanje på? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Er glad for at jeg ikke kjøpte meg Siemens ST55. Ser at Expert selger Nokia N-Gage /m Telenor ringkontant inkl.100kr for 499kr. Håper jeg klarer å skaffe meg 150kr som jeg mangler til lørdag. Tilbudet varer visst Torsdag, Fredag og Lørdag. Brukte 150kr på ett par kino besøk Endret 18. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jøss... Tror jeg skal ta meg en tur på Expert i morgen. For den prisen, så må jeg bare ha en sånn. :-) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kjøpte den siste på Binders Lillestrøm nå. Alnabru og økern er utsolgt. Har nettopp låst den opp. Virker helt kurrant som fest-telefon. Liten, polifoniske ringetoner, stor fargeskjerm. Litt små taster. Kameraet er midt på treet, men med endel funksjoner som zoom, sephia mode osv. Batteritiden virker bra. Lyden er grei nok, men ikke suveren. Sammenligningsgrunnlag er forøvrig SE P900, så det blir litt urettferdig... E-mail funksjonen er også kurrant. Ikke IR eller BT, men det har jeg heller ikke brukt for. Triband er viktigere for meg.. Jo, også er designet helt kurrant. For de som sier dette ikke er verdt pengene, så ønsker jeg å se en telefon til 400,-UTEN abbonent som er bedre (Ja den koster 500, men det er inkludert 100,- ringetid) N-Gage er jo en fjortiss-telefon deluxe... Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jo, også er designet helt kurrant. For de som sier dette ikke er verdt pengene, så ønsker jeg å se en telefon til 400,-UTEN abbonent som er bedre (Ja den koster 500, men det er inkludert 100,- ringetid) N-Gage er jo en fjortiss-telefon deluxe... Din måte å argumentere for at ST55 er bedre enn N-Gage sier veldig mye om deg som person. Jeg velger å ikke gå inn i denne diskusjonen, men for de fleste brukerne av dette forumet som har prøvd symbian tlf, vet jeg hvilken side de velger. Det virker som om N-Gage tilbudet kun gjelder i Trondheim. De var utsolgt på tiller, lade, midtbyen, og det store spørsmålet blir da hvor er den ikke utsolgt! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det virker som om N-Gage tilbudet kun gjelder i Trondheim. De var utsolgt på tiller, lade, midtbyen, og det store spørsmålet blir da hvor er den ikke utsolgt! Har du sjekket Expert Bonus sluppen ved NAF...? Btw. Sikret meg en N-gage jeg og... Er så nærme til Expert lade at jeg bare tenkte; why not.. Skal selge den videre til en venn da, men skal jo teste den litt ut først... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Det virker som om N-Gage tilbudet kun gjelder i Trondheim. De var utsolgt på tiller, lade, midtbyen, og det store spørsmålet blir da hvor er den ikke utsolgt! Er den seriøst utsolgt? Jeg som skulle stikke en tur på en av de butikken å kjøpe en Da skulle de ivertfall ha skrevet på begrenset antall eller noe da? Jeg la ikke merke til noe slikt. I den Expert Bonus avisa som fulgte med adressa stod det ingenting om N-Gage, kun de andre kontant tlf. Edit:Noen leifer Endret 20. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det virker som om N-Gage tilbudet kun gjelder i Trondheim. De var utsolgt på tiller, lade, midtbyen, og det store spørsmålet blir da hvor er den ikke utsolgt! Har du sjekket Expert Bonus sluppen ved NAF...? Jepp, etter at jeg kjøpte mine 2 der skulle det være igjen 4 stk kl 1600. Så hvis de 4 ikke er solgt kan det hende du har flaks! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg kjøpte på Lade, men bare spurte da jeg så at du ikke skrev "sluppen". (Expert har vel heller ingen andre "fillialer" i Trondheim.) Lenke til kommentar
mphones Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ST55 er møkk! enkelt og greit! kjøp heller sony ericsson! t610 ell. no! alt for mye bugs på simensen.... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ST55 er møkk! enkelt og greit! kjøp heller sony ericsson!t610 ell. no! alt for mye bugs på simensen.... Hvorfor akkurat T610? Er den så utrolig mye bedre med tanke på at ST55 bare koster 499,- Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Advarer mot den mobilen (og st60!!!!!!). Alle jeg vet om som har hatt de mobilene, som meg, har hatt problemer med programvare. Knappene er også forferdelig små, joysticken er umulig og det lagger å skrive sms... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Advarer mot den mobilen (og st60!!!!!!). Alle jeg vet om som har hatt de mobilene, som meg, har hatt problemer med programvare. Knappene er også forferdelig små, joysticken er umulig og det lagger å skrive sms... Må si meg helt enig i dette. Legg heller på noen kroner og kjøp en T610, får denne også billig med kontantkort for tiden. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Legg på 500 kr og kjøp T610 når ST55 koster 498? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Legg på 500 kr og kjøp T610 når ST55 koster 498? Ja, fks. en t610. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Legg på 500 kr og kjøp T610 når ST55 koster 498? Man vil ikke angre på at man la på den 500lappen ekstra etterpå. :-) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 T610 er bedre på programvare og slikt, men på skjerm, kamera og minne er ST55 helt overlegen. Selv har jeg begge telefonene, og ja, T610 er en bedre mobil, selv om jeg savner kameraet og skjermen som er på ST55. Kjøpte ST55en for kamera og skjermen - og det er jeg fornøyd med! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Synes det er viktigere med en stabil, godt bygget telefon med gode knapper og joystick enn en med litt bedre skjerm og mer minne. Men, folk har forskjellige behov. Har hatt både ST60 og T610. T610en har jeg enda, ST60en holdt jeg ut med i en måned, da var det nok. Det ekstra minnet og den gode skjermen var ikke så viktig, når det var det eneste positive med telefonen. Knappene er fæle, joysticken er ubrukelige og å få skrevet en melding er et sant helvete. Ikke det at T610 er noen racer på meldinger heller, men ST55/60 tar kaka. Greit nok, den er verdt 500 spenn, men jeg ville heller lagt på litt for noe som er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå