Shilo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Virker den unlock.no til å låse opp telefoner? Det er vel ikke tull? Det står lag kode? Hvordan kode? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En kode som låser opp telefone. Du taster inn noe som, f. eks. "*xxx#xxxxx*", og telefonen blir opplåst. Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En kode som låser opp telefone. Du taster inn noe som, f. eks. "*xxx#xxxxx*", og telefonen blir opplåst. Og det skal funke? Det høres for enkelt ut? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ja, det skal funke og det er ufattelig enkelt å åpne en låst mobile. Har gjort det på en Nokia 3650 og Nokia 3200. Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Takk! Nå har jeg åpnet min ST55 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du låste den opp og la den ut for salg, eller hva? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Låse opp? Mener med det? Låse opp slik at den ikke lengre er binda til netcom kontant? Ja, jeg vil også prøve å kjøpe den mobilen, men er skeptisk til netcom kontant tingen som er med til den mobilen. Har det seg slik at vi må betale noe pr måned? eller må vi kjøpe eget kontantkort å legge til? Forklar, vær så snill? Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Etter du har låst opp kan du benytte simkort fra andre operatører enn Netcom. Du må ikke betale noe pr mnd. Den er med kontantkort påfylt med 100kr. Hvis dere har problemer med å låse opp St55 se denne linken: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=3873 Endret 13. august 2004 av arr1000 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Låse opp? Mener med det? Låse opp slik at den ikke lengre er binda til netcom kontant?Ja, jeg vil også prøve å kjøpe den mobilen, men er skeptisk til netcom kontant tingen som er med til den mobilen. Har det seg slik at vi må betale noe pr måned? eller må vi kjøpe eget kontantkort å legge til? Forklar, vær så snill? Ja, man låser opp Siemens ST55 så man kan bruke andre operatør Sim enn Netcom som f.eks Telenort, Tele2 osv. Nei, man betaler ikke noe månedsavgift på Netcom kontant. Det følger med et ladekort på hundrekroner som du fyller på medfølgende simkort eller på det simkorte du har fra før om du er Netcom kunde fra før. Eller så kan du selge ladekortet til noen venner som har Netcom. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hørte at sms-skrivingen på st55 var helt elendig.. Hvordan er dette for dere som har den? Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, sms-skrivingen er elendig. Fordi knappene sitter for tett og er litt små. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Men det går? Altså, jeg kan sende sms uten å ha lyst til å hive telefonen i en fjellvegg? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, alså, det går jo ant til å skrive sms... synes det går greit, jeg:) Men no spesielt bra taster er det ikke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg syns faktisk at knappene er helt nydelige. Fine å trykke på Noen som vet åssen jeg får byttet sms tone? Den som er nå irriterer meg. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tror ikke det går ann å bytte sms-tone, det er litt svakt. Lenke til kommentar
creation Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Binders på Alnabru er nå utsolgt Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 selges ikke denne på shell også? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ja, sms-skrivingen er elendig. Fordi knappene sitter for tett og er litt små. Skriver den ikke tregt også? Det sier ihvertfall testen på amobil. Hadde tenkt til å kjøpe den helt til jeg leste den testen.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg vil nok personelig ikke si at den er verdt penga, litet tastatur og ellers en litt små dårlig telefon. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Tror ikke det går ann å bytte sms-tone, det er litt svakt. Ikke? Det var leit syns jeg. Det er for dårlig syns jeg. Nei, da har jeg den heller på lydløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå