Gå til innhold

Er Siemens ST55 verdt 498kr?

Anbefalte innlegg

Hei

Så i binders avisa som fulgte med Adressa at de selger en Siemens ST55 med Netcom kontant til 498kr inkl.100kr i ringetid.Er det verd pengene?Tenkte jeg skulle kjøpe den for å teste så om jeg ikke liker den så gir den jeg bort eventuelt i gave om noe slag.Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja.. det vil jeg si.. de selger jo t610 til 1200 med kontant.. og st55 og t610 er jo tilnermet like..

Jeg har en SE T610, tenke jeg skal ha ST55 som en reserve mobil om jeg liker den. Men det som er litt dumt er at den ikke har IR men Java klarer jeg meg uten.

Lenke til kommentar
Typisk! :mad: Mamma sier jeg ikke får lov til å kjøpe meg en ekstra mobil, må bruke pengene jeg har i lomma nå til skolebøker. Regner med denne er utsolgt når jeg får stipend å det. :(

Jeg syns du burde kjøpe, men er ditt valg selfølgelig.. 500 kr tar det jo ikke lang tid å spare opp igjen.. så jeg ville gjort det..

Lenke til kommentar
Kan denne kjøpes på nettet noen plass?

Binders selger ikke mobiltelefoner på nettet.

Hvem har sagt at binders ikke selger på nettet?

Gå på denne siden for å bestille St55:

http://www.binders.no/TGePortal/tgjsp/ctrl...oup=&loc=search

Det er faktisk ganske billig, kansje jeg tar meg en tur til Alnabru og kjøper meg en. Bare kontantkortet koster 150kr.

Endret av Shilo
Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre etter at de som har bestilt den har prøvd den litt. Personlig synes jeg ST60 var den verste telefonen jeg noensinne har vært borti. Umulig å skrive på det fryktelige tastaturet og irriterende lyder og vibrasjon på alt. Som man enten må slå av, eller ha alt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...