DementedAlbino Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Trenger ett nytt og større minnekort. Har hørt at SD skal være de raskeste, men ser at de CF med 70x koster det samme som SD på 40x. Er det noe jeg ikke har fått med meg her, eller er CF kortene blitt mye raskere enn SD til samme prisen? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 glemt XD- eller?? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 tror cf er raskest men har ulempe med tanke på størrelse, om du har et kamera du skal kjøpe nytt minnekort til så husk at du disse ikke er kompatible med hverandre Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg regner med at Svortevik har et kamera som tar både CF og SD-kort. Teoretisk vil CF være raskere fordi den har flere tilkoblingspunkter og dermed kan overføre data raskere. Men det er ikke bare kortet som begrenser hastigheten, kameraet er også en begrensing. Så da hjelper det ikke nødvendigvis med et lynraskt kort hvis kameraet ikke kan bruke samme hastighet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Kortet skal brukes i pda, og ikke i kamera. Lurer bare på om der vil være noe å tjene på å velge det raskeste kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå