kimenge Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei, Vurderer og kjøpe meg SE P900 hos siba med activetalk. Noen her som vet om denne telefonen er låst til netcom sim kort? Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Netcom låser ikke telefonene sine på abb. kun på kontant. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hei, Ok, takker for svar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Netcom låser ikke telefonene sine på abb. kun på kontant. Det er ikke helt riktig. Netcom har faktisk begynt å låse litt mer enn bare Kontant-telefoner. Men jeg tviler på at P900 er låst. Endret 10. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hei Takk! Skal høre med butikken jeg, før jeg bestiller. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det stemmer at nokre telefoner har vore låst som ikkje ha vore kontant telefoner. Men det skal stå på pakken at den er låst, står ikkje dette (eller at det står in reklamen/annonsen) så skal den ikkje vere låst. mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå