joho1983 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvilken printer ville dere foretrukket av Epson R300 og Canon i865, og skriv litt hvorfor. Takker for alle meninger! Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Heisann jeg kjenner ikke til Epson sin fotoskriver, men etter mange timer leting på nett med tester, følte jeg att Canon i865 var mitt rette valg. Jeg har nå hatt den i 14dager og fått testet fotoutskrift og som vanlig skriver, må få sagt att jeg er utrolig imponert av denne sak. Jeg har ett kaera med 6mill. oppløsning og er svært kresen av meg på både kamera og skriver. Jeg tok noen bilder i 1mill. oppløsning la dem inn på pc,en og printet dem ut på ett rimelig fotopair til Canon og ble nærmest imponert av den klare fine fargene og oppløsningen på bildet forøvrig. Har fått mye skryt fra andre hold der man har vurdert bilder. En annen kjekk sak er jo att det følger med holder til å montere på skriver til 10x15, også dette med å skrive ut direkte på cd,er. Jeg vil anbefale denne skriver på det varmeste, og kommer ikke til å tenke på å bytte i nærmeste fremtid. Samtidig er den utrolig svært stillegående ved utskrifter og ett A-4 ark skriver den vel ut på litt over ett minutt (gjelder ved bilde). Mye bra programvare følger også med, faktisk imponerende det og. Så min konklusjon er nok att Canon i865 gjør du ett godt valg ved kjøp av denne. Isåfall lykke til med kjøp av ditt valg. Endret 10. august 2004 av raatass40 Lenke til kommentar
joho1983 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Takker for det Hørtes veldig bra ut. Noen flere som har formening angående dette? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Samme formening som raatass40, i865 anbefales på det sterkeste! Hovedgrunnen til at jeg valgte i865 var grunnet driftskostnader, den er mye rimligere i bruk enn det epson sin skriver her. Jeg var også i en butikk og fikk se på test utskriftene av epson skriveren, og det imponerte meg ikke, var riktignok ikke det beste bilde de brukte som test utskrift! du gjør ihvertfall ingen feil med å gå for i865. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 i865, uten tvil, ut fra min avveining av driftsøkonomi og hurtighet. Nå velger jeg å sende mine digitalbilder til fremkalling hos laboratorium, hvis jeg konsekvent hadde valgt å skrive dem ut hjemme ville jeg vurdert Epson-skriveren noe mer fordi holdbarheten på blekket skal være bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå