hebj Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei folkens ! Håper det er noen "der ute" som kan gi meg noen tips. Jeg har vært maks. uheldig ! Dagen etter at jeg fikk mitt nye Canon Ixus 500, skled jeg i trappa og fikk slått objektivet ut av stilling. Det ble sendt inn til reperatør. Fikk da et prisoverslag som lød på 75 kr under nypris. Kamera ble selvsagt ikke reparert. Mitt spørsmål er om noen kjenner til små "kjeller bedrifter" eller privat personer, som driver å reparerer digitalkameraer på "hobbybasis" Jeg er glad for all respons jeg kan få. Bjørn Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kamera selges til pressede priser pga stor konkurranse merkene imellom. Selv om du skulle finne et verksted med lave timepriser, er de avhengige av å kjøpe deler fra importøren. Og de ER dyre, det finns det eksempler på. Har du undersøkt om din innboforsikring kan dekke reparasjonen? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Reiseforsikring er jo også veldig kjekk å ha, bare ikke si at du ødela kameraet hjemme Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dette er grunnen til at jeg alltid tegner verdigjenstandforsikring på foto og videoutstyr. Dyre bruksgjenstander som ikke bør ligge på en hylle og støve, og da veit man rett og slett aldri når de deiser i bakken.... Fikk nytte av det nå på videokameraet, falt i bakken fra bagasjerommet på bilen (lå i vesken), og det ble rep. på 4500,-. Egenandel på 500,-. Men som allerede sagt, sjekk det du har av forsikringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå