Gå til innhold

CS....podbot

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er støtte for å få podbot 2.5 til å spille for meg i counter-strike....

Hva er i så fall komandoen for noe slikt?

Hvis det ikke er støtte for det, har realbot det?

Greit med noen pisse pauser inn i mellom.......

Ellers hva er best, Podbot eller Realbot?

Swifty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-29 16:48, Swifty skrev:

Noen som vet om det er støtte for å få podbot 2.5 til å spille for meg i counter-strike....

Hva er i så fall komandoen for noe slikt?

Hvis det ikke er støtte for det, har realbot det?

Greit med noen pisse pauser inn i mellom.......

Ellers hva er best, Podbot eller Realbot?

Swifty

Det første spm kan jeg dessverre ikke svare på.

Men hovedforskjellen mellom PB og RB er at PB er "programmert" på forhånd til de forskjellige brettene (de mest vanlige brettene som de_dust) med såkalte "Waypoints". Disse definerer nøkkelsteder på brettet (snipesteder, bombesteder osv.). PB vil derfor ikke fungere på nyere brett (gjelder spesielt de nye brettene i CS 1.4) med mindre man lager Waypoints, enten på egen hånd eller via internett. Man kan lage egne "personligheter" med tilhørende kommentarer.

RB behøver ingen Waypoints, da den lærer seg de forskjellige brettene på egen hånd. Dette tar en god del tid, så RB vil springe mye mot vegger i begynnelsen.

For å si det sånn, er man opptatt at ting skal funke med en gang, sats på PB. Er man den typen som liker å eksperimetere litt, har mange kart og ikke gidder å mekke Waypoints selv, er RB et meget bra valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...